İçimdeki taşralı çıkıyor ortaya, bide güzel söverim he dolu dolu 😀

İçimdeki taşralı çıkıyor ortaya, bide güzel söverim he dolu dolu 😀

Kendimle yaptığım kavgalar sessiz ama serttir, dışarıdan naif görünse de içimde fırtınalar kopar. Ne gün görmemiş sözler sıralarım kendime, ne acımam. En çok da ben bilirim nereden vuracağımı, o yüzden başkasının sözü değil, kendi iç sesim en çok yaralayan olur. Bazen çok sertim kendime, affetmekte zorlanırım; bazen de oturur, sadece susar, olanı anlamaya çalışırım. Ne tam naifim ne de acımasız, ama şunu bilirim ki kendimle barışmadıkça hiçbir kavgadan galip çıkmam.
En son ne zaman kendimle kavga ettim veya ettim mi hatırlamıyorum 😀 En fazla keşkelerim olmuştur diye düşünüyorum ki bazen olmaya da devam ediyor.
Kavga olmaz çünkü doğmayı, genetiği, aileyi, çevreyi ve hatta ülkeyi vs. bile ben seçmemişken nasıl bunlardan etkilendi diye kendime kızabilirim ki? Bu haksızlık olur...
İnsan önce kendini kabul etmeli, sevmeli, saygı duymalı, kızmamalı, kavga etmemeli... 😇
Kendime bayılıyorum sevgim ayrı fakat göz göre göre yaptığım hatalarda affedici olamıyorum
Ya bu öylesi değil 😂 benim yapmıyacağım, yapmamam gereken hata 😀
E tabi soru mu bu
😀 neticede ben ölünce kıyamet kopmuş olmuyor mu eeee
Benim kıyametim kopmuş oluyo neticede yiyin birbirinizi banane 😂
Görünüşe göre içindeki o taşralıyla baya bir yüzleşiyorsun. Kimi zaman dökülüp sağı solu dağıtmak iyidir, içini dökersin. Ama bir yandan da kendine zarar vermemeye dikkat et, olur mu? Belki de biraz mizahla yaklaşıp kendi kendine bile gülebilirsin. Böylece hem sinirlerin boşalır hem de bir iç huzur bulursun. Ama söverken dozu iyi ayarla 😄✌️
Cevap
17Cevap
Kendimle kavgada hem çok kızıyorum hem kıyamıyorum. Ağır konuşmamaya dikkat ediyorum yoksa kalbim kırılır 😂
Valla 7 ceddi karıştırıyorum 😀
Bu kız beni bitiriyor 😂😂
Bende ağzınas.. Ger. Zakalısı illa boka mı batman gerek anla işte anlaaaa diye çemkiriyorum
Hiç sanmam 😀
sessizlik en iyi tartışma mekanizmasıdır kişi çok konuşunca kendi laflarını sorgulamaya başlar
Sessiz kalamıyor işte insan
Karşıya saldırmamak için zaten
Kimsenin aklına gelmeyen sözler küfürler gelir. O yetenek bende var sjsjs
Gün yüzü görmeden güzel sözler 😀
Bir tarafım kızgın olursa diğer tarafım kabul ederse o zaman hem kızgın hem nahif olmam mı? hbdfd ikisi de ben değil miyim yav ahdnjdf
Nahif kelimesinin naif olmadığını bilen ikinci kişiyi görüyorum sitede. Tebrikler👏
Teşekkürler. Bazı konularda dikkatliyim
Her konuda ol👏🧿
Her konuda olamam 😀 insanız neticede kusurlar vardır
Dikkatli olunca hata yapmazsın diye düşünmedim zaten. Ama özen iyidir👏
Teşekkürler
İkiside değil genelde kaotik bir ortam oluyor. sert bir soğuk hava var gibi. aklini kaybedersen bogulursun kavga esnasında
Kavga sevmeyen biriyim, sağlık, huzur ve mutluluk olsun gerisi boş
30 yaşına kadar golgemle kavga ederdim ama sonrasında aramız iyi ya. Hiç kavga etmedik 🤣
Gun görmemiş öyle bir sırrım oldu kı
Asla kimseye diyemem
Bu duruma ve ruh halime göre değişiyor ama genellikle nahif davranıyorum.
Küfür bilsem onu da ederim. Gayet acımasız ve realistim kendime karşı.
Kendimle küsüm şu sıralar, kavgası bıraktık.
Ben tam kızıştığı dönemdeyim 😀
Küfür ederse takma, koy bi kafa kırılsın aynalar oh yandan yandan
Çok ağır konuşuuo ya 😀
Bir sürü bence yazdım bununla ilgili. Sana yararı olabilir 🤣 tam da faydasız sayılmam 🤣
Gidip bakam bariiiiiiiiiiiiiiii
Yine faydasızsın 😀 hesabın gizli. Harbi bi hayrını görmedim 😂😂
Hahaha #Yeterhayeterhayat yaz arama kısmına çıkar. Bütün bencelerim orada 😂
Bide uğraştırıyo 🤦♂️
😂😂😂 bedava bilgi fare kapaninda
Yapay zekam bir tuşla hallediyor hıhhh 🙄
Yapay mapay bizi bozar valla bozar 🤣
Mis gibide cevaplıyo 😀
Hıh 😏
Çatla 😀
Ortadan 😏
Ortalığa saçılmada toplamayı bari yük etme
Sen ne güne duruyosun gel temizle 😂
Hem faydan yok hem iş çıkartcan hıhı oldu
Hep senin yüzünden bastık oraya 🥹
Çok gezenin ayağına bok bulaşır demiş atalar 🙄 ben bilmem
Halbuki evden işe işten eve 🤣
Dolanmasan böyle olmaz, demek o yollar nasılsa artıkın
Bizim her yolumuz ya boklu ya dikenli 🤣
Ben güller içinde geziyorum. Karga arkadaşlarından uzaklaş 😂😂😂
Aaa değişik işte 😅
Bir de* de ayrı yazılır apla 😛
Kasti olarak hep yanlış yazarım.
Farkındayım aksilik yaptığının 😛
Kendime karşı çok acımasızım..
Kendimle kavgalarim elden beter
En ilkel halimi salıyorum ortaya.
Kendimle kavga ettiğim pek söylenemez...
Nahifim
Kibar adam işte
Teşekkür ederim ☺️
kavgada kacinirim
Naif naif
Beyit yazarım
Sakinin
Değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?