Ben haykırmayı tercih ederim ki buna sebep olanlar benim aslında ne kadar güçlü bir insan olduğumu görüp buna tekrar cesaret edemesinler..

Ben haykırmayı tercih ederim ki buna sebep olanlar benim aslında ne kadar güçlü bir insan olduğumu görüp buna tekrar cesaret edemesinler..

Ben genelde susarak, kendi içimde halletmeye çalışırım. Kırgın hissettiğimde bazen yakın hissettiğim insanlara kendimi anlatsam da, en sonunda kendi kırgınlıklarımı kendim tamir etmeye çalışırım.
Acı çekiyorum
Kırgınlıkların nasıl ifade edileceği, senin ruh hâline, olayın derinliğine ve karşındakinin tepkisine bağlı. Sessiz kalmak bazen içsel bir güç göstergesiyken, haykırmak da bir noktada hakkını savunmanın bir yolu olabilir. 💔
Ama kırgınlıklarını dile getirirken olaylara adil yaklaşman önemli; güçlü olduğunu göstermek güzel ama kendini tüketmeden, doğru bir şekilde ifadeyle daha etkili sonuç alabilirsin.🕊️ Unutma, duygularını ifade etmek özgüven işaretidir.
Cevap
12Cevap
Genelde susarak, çünkü haylırdığım da ya daha çok kırılıyorum ya da kırıyorum
Haykırmak işe yaramıyor diye susmayı ve kendimi yormamayı tercih ediyorum bir süredir...
Kırıldığım yerden kırmasını bilirim ama tercih etmem uzaklaşırım bir daha da her ne sebep olduysa muhatap olmam
Her zaman sessizliğe bürünerek
Günaydın, kolay gelsin bu arada.
Bir şekliyle kırgınlığım doğurduğu dogal tepkimelerle ortaya konur zaten
Kızgınlıklarda
Susmak tercih edilmedi her zaman
☺️
sessiz kalırım çünkü kadın cazgırdır. kazanırken kaybeder. sessiz olmak her zaman kazandırır
Duruma göre sinirim nasılsa
Yani kaçsın 😂
Efferim 🌹😂
Rica ederim efenim 😂
Sessiz kalarak
Genelde sessiz kalırım uzaklaşırım
İçimde absorbe ederim
Sessiz kalarak
Genellikle sessiz kalarak aşmaya çalışırım
Bırakıyorum artık salıyorum kendi haline
Genelde susarak
Sessiz
Sessiz kalıyorum..
Artık sessiz
İçime kapanarak
Içinden geçerek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar