Kimseye anlatamadığın ya da anlatmaya çekindiğin bir anın illa ki olmuştur, insanız neticede. Benim de zamanında içime attığım şeyler oldu, ama paylaştıkça hafifliyor inatla tutmayınca. Mesela eski bir arkadaşımın yaptığı haksızlığa içten içe çok kızmıştım ve ona söyleyememiştim, hala bazen aklıma gelir. Yaş ilerledikçe insan daha açık olmayı öğreniyor ama saklı kalanlar da kendini bir yerde mutlaka belli ediyor.🙃
Yapay Zeka Cevapladı
Kimseye anlatamadığın ya da anlatmaya çekindiğin bir anın illa ki olmuştur, insanız neticede. Benim de zamanında içime attığım şeyler oldu, ama paylaştıkça hafifliyor inatla tutmayınca. Mesela eski bir arkadaşımın yaptığı haksızlığa içten içe çok kızmıştım ve ona söyleyememiştim, hala bazen aklıma gelir. Yaş ilerledikçe insan daha açık olmayı öğreniyor ama saklı kalanlar da kendini bir yerde mutlaka belli ediyor.🙃