Bunu ben ve keşfedenler bilsin. hatta keşfedenler de unutsun tek ben biliyim ya da başkaları bilse bile en çok ben biliyim ya da sahip olayım diyeceğiniz bir şey oldu mu ya da var mı-olacak mı? hahahahha 😏😏😏😏
Keşfettiğiniz ve size özel olan hatta kimsenin bilmesini istemeyeceğiniz bir şey oldu mu hiç?
Aşk yani o an heyecanlanırsın hiç hissetmediğin kadar mutlu olursun, gözlerine baktığında kendini görürsün yani bunlar bence sadece aşkı yaşayan kişilerin hissedebileceği kişiye özel duygular :D
Tamam barış bak beni iyi dinle. Yollar girintili çıkıntılı kolay değil ama bir yol var ki sonu huzur ve mutluluk biz o yoldaysak bizi sonuç üzmeyecek 🥺
Mesela bir konum ya da mekan, şarkı, film, eşya, mağaza, karakter, düşünce, kitap, herhangi bir dalda bir şey Yani keşfedip özel bulduğun sana özel gelen bir şey
Düşüncede mesela böyle üçüncü göz epifiz bezi çakra açılınca ve konu o kadarda kolay olmayınca siz bir yolla açtıysanız ancak böyle bisi olması lazım sizinki
Yok ben sadece sana "özel" geldiğini keşfettiğin ve özel bulduğun bir şeyi soruyorum soruda. Yani çakra falan değildi kastettiğim ama senin için bu özel bir şeyse elbette olabilir.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Aşk duygusu sadece
Senin için o kadar özel ki başka kimse keşfetmesin mi istiyorsun 😃😆
Aşk yani o an heyecanlanırsın hiç hissetmediğin kadar mutlu olursun, gözlerine baktığında kendini görürsün yani bunlar bence sadece aşkı yaşayan kişilerin hissedebileceği kişiye özel duygular :D
O kişiyi o zaman sadece sen keşfet.😆👍🏻🙂
Varsa tabi ki :D ama sanmıyorum
😃😃sansakta sanmasakta o insanın varoluşu değişmeyecek
Ben aşık değilsem benim için yok olur :D :D
Ama işte olacaksan varya sana 😏
Tabi ki :/
Üzülme barışşşşşş
Biz iyi olalım da
Teşekkürler katılıyorum sende iyi olursun umarımm : )
Saol barış sen diyorsan iyi oluruz 👍🏻🤠
Eğer iyi olursak sen dediğin için olur ben şanssızım :D
Tamam barış bak beni iyi dinle.
Yollar girintili çıkıntılı kolay değil ama bir yol var ki sonu huzur ve mutluluk biz o yoldaysak bizi sonuç üzmeyecek 🥺
Biliyorum aslında sonu ne olursa olsun sevdiğimiz veya olmak istediğimiz kişiysek iyi hissedebiliriz 🥺
Gelişim sonsuz bir süreç ama her zaman daha iyi versiyonumuz olmak için çabalayabiliriz💪🏻💪🏻💪🏻
Kesinlikle...
evet oldu ve ileri gitmeyei bıraktım insan herşeyi bilince gittikçe mutsuzlasiyor çünkü çevrende ne kadar cahil olduğunu fark edeiyorsun...
Ahhahshsha
Bir şeyleri biliyor olmak güzel ama gerçekten bir şeylerin farkında olmak zaman zaman acı duyulmasına sebep olabilir..
Evet kendimce özel olan keşfim var
Hmm😏😏😏😏
Demek öyle
Aynen 😉
Açabilirmisin biraz daha konuyu
Mesela bir konum ya da mekan, şarkı, film, eşya, mağaza, karakter, düşünce, kitap, herhangi bir dalda bir şey
Yani keşfedip özel bulduğun sana özel gelen bir şey
Düşüncede mesela böyle üçüncü göz epifiz bezi çakra açılınca ve konu o kadarda kolay olmayınca siz bir yolla açtıysanız ancak böyle bisi olması lazım sizinki
Bildimmi
Yok ben sadece sana "özel" geldiğini keşfettiğin ve özel bulduğun bir şeyi soruyorum soruda.
Yani çakra falan değildi kastettiğim ama senin için bu özel bir şeyse elbette olabilir.
Anladım teşekkür ederim kitap tavsiyesi alabilirmiyim
@johnnybirav0 dediğin doğru bazı insanlarda oluyor bunlar çok acı çekmiş iyi hassas kişilerde
@SasukeGaara yani gözün açıkmı
olmuş olabilir bu kötü bir şey mi?
@SasukeGaara acabilirsin mesaj kutunu 5 10 dakka
Oldu galiba evet ama neydi
🤠🤷🏻♀️
Sinir oldum
😇👧🏻
Emojicikler
Bu resmi sen mi çektin?
Neden?
İnternet resmi gibi durmuyor da.
Sorunun cevabı ise evlilik sevgililik hayatımı gizli tutmak isterim.
Gizli tutarız😏
😎😉😏
🤣🤣
Gizli tutar (sın) hahahaha
Olur. 😅
😁 tamam by
Sorumu da cevaplasan iyiydi aslında. 🤔
Taktın kafaya napcan tutcan mi
🤠🤠🤠🤠
Evet. 😄
Her gördüğün eli tutuyor musun?
Ne kadar...😖
Hayır tutmuyorum.
Ha elden ele diyorsun 😏🥺🤝🏻
Bilmem. Sadece temiz ve bakımlıymış
Anlıyorum
Ok
Olmadı
Hshshw sanırım bu saçma şeyi birçok normal insan düşünmemiştir