18 yaşındayım kendimi sürekli akranlarımla kıyaslıyorum çünkü sahip olmadığım yaşayamadığım şeyleri onlar yaşıyor ne yapmalıyım?

18 yaşındayım fiziğim normal ama yüz hatlarım erkeksi ve çirkin bir yüze sahibim akademik anlamda başarısızım hiçbir zaman sevilmedim doğru düzgün arkadaşın bile olmadı tüm kötü olan şeyler üzerimde toplanmış gibi yetersiz buluyorum kendimi ve hep başka kızlarla kıyaslıyorum kendimi.😓😓

Güncellemeler
1 yıl
Bıktım artık yaşamak istemiyorum hep hayal kırıklığı 😭😭😭😭😭😭
Güncellemeler
1 yıl
Neden kimse yardımcı olmuyor sanırım intihar edeceğim bu gidişle
18 yaşındayım kendimi sürekli akranlarımla kıyaslıyorum çünkü sahip olmadığım yaşayamadığım şeyleri onlar yaşıyor ne yapmalıyım?
Cevapla