Erkeklerin erkeksel dertleri
Kadınların kadınsal dertleri
Berabere kalırdı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Tabiki kadınların dertleri kazanır çünkü en çok ses nereden gelirse oraya bakarız kadınlar ayak üstü konuşmada bile birbirlerine en mahrem konulardan bahsedip dertlerini açığa vururken biz erkekler ne zorluklar yaşarsak yaşayalım tek başına baş etmemiz gerektiği kanısıyla dışa açılmaktan kaçınıyoruz
Bunu bir yarış gibi düşünmek gerçekten eğlenceli, ama dürüst olmak gerekirse, hiçbirinin derdi ötekininkinden hafif veya daha zor değil. Herkesin yaşadığı kendi içinde ciddi bir sınav. O yüzden ben berabere kalırdı diyorum. Çünkü empati kurmayı başaranlar bilir; dert mi karşılaştırılır yahu? 😂👏
Cevap
8Cevap
kimin derdi ağırsa
Herkesin kendine göre dertleri olduğu için derdim büyüğü küçüğü olmaz sonuçta insanı yoran ve izan etmenler o sebeple berabere kalırdı diyorum.
Erkeğin erkeksel ne derdi varki tek bi dertleri var o da 10dk lık bi dert
Eger seni biraz taniyorsam İçsel dünyasındaki dertleri kıyaslama yapmıyorsundur doğrumu? 🙃
Erkeklerin ne derdi var da tartışacağız be
Ne yok ki
Herkesin derdi kendine.
Berabere kalırdı
Erkeklerin erkeksel dertleri
Fifti fifti
Bence kadınlar
Hiç düşünmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?