İyilik ve anlayış neden bazen cezalandırılıyor gibi hissettiriyor?

Bazen iyilik ve anlayış göstermek, insanın iç dünyasında beklenmedik kırılmalara sebep olabiliyor. Bir şeyleri iyi niyetle, empatiyle yürütmeye çalışırken sonuçların böyle olmasını hiç istemezdim. Yaşananlar benim için ağır oldu, çünkü bu kadar kısa sürede bu denli derinden etkilenmek kolay değil. Kimseyi suçlamıyorum, herkesin kendi geçmişinden gelen kırılganlıkları ve korunma yöntemleri var. Üstelik duygusal bir kişilik olmamı da eklemem lazım. Ama yine de içimdeki bu boşluk, o iyi niyetli çabalarımın cevapsız kalmasıyla büyüyor. Sadece çok çabuk olan bir kopuşun bu kadar can yakacağını tahmin etmemiştim
İyilik ve anlayış neden bazen cezalandırılıyor gibi hissettiriyor?
İyilik ve anlayış neden bazen cezalandırılıyor gibi hissettiriyor?
Cevapla