Kötü olanlar da "Keşke iyi bir insan olsaydım." dedikleri anı paylaşsınlar 🤔

Kötü olanlar da "Keşke iyi bir insan olsaydım." dedikleri anı paylaşsınlar 🤔

Arada iyi niyet gösterdiğim için pişman olduğum oluyor ama aman aman iyi bir insan da değilim. Herkesin her şeyi hak ettiğini düşünmüyorum bazılarının seviyesine inmek lazım anlaşılmak için, hor görmek lazım.
herkese hak ettiği kadar davranmak gerek fazlası karşı da farklı reaksiyonlara sokabiliyor :D
nabza göre şerbet ayarcılık o farklı :D benim dediğim o değil :D
Kötü insan olmak her zaman daha kolaydır, kötü olmak demek pes etmek demektir ve bu noktada her şey anlamını yitirir. Elbette fazla saflık iyi değil ancak herkes kötü bende kötü olayım düşüncesini ben geçerli bir bahane olarak görmüyorum, bu ancak iradesel anlamda güçsüz ve basit insanların işidir. Kötü olmayı havalı sananlar için içinse diyecek bir şeyim yok, onlara sadece acırım. Soruya gelecek olursak, bazı durumlarda fazla iyimser davrandığımı düşünüp bu kadar iyimser olmamalıydım dediğim olmuştur elbet ancak doğrudan keşke kötü olsaydım dediğim belki çocukluk evremde olmuştur, şu anki yaşlarımda böyle bir şey düşünmedim.
Bazen çok iyi niyetli olmanın bedelini ağır ödediğin, insanlara hak ettiğinden fazla değer verdiğin anlar oluyor. O zaman “Kötü olsam, böyle üzülmezdim!” diye düşünüyorsun, kabul. Ama şunu da unutma; vicdanı rahat insanın yüzü de huzurlu oluyor. Kötüler günü kazanır, iyiler huzurla uyur 😏🔥 Senin gibi insanlara hala bu dünyanın ihtiyacı var, ona göre!
Cevap
14Cevap
Yok ama bir sefer keşke yaşım daha genç olsaydı dedim 🙂
Neden öyle dedin 🤔
Bir arkadaşım biri ile tanıştırmak istedi oda gönüllü idi ama aramızda biraz yaş farkı vardı
Yaş farkını bilerek gelmiş sorun ne 🤔
Bende bilemedim
Çok karıştı 🤔 sorun yoktu da sen mi yaş farkı var diye olaya girmedin 🤔
Evet yaş farkı var diye sıcak bakmadım
Yani olay tamamen sende bitmiş. Denemekten zarar gelmezdi bence 🙃
Olmuştur iyi oluncada zaten kötü diyorlar kimse ben kötüyüm nankörüm demiyor
o zaman kötü olmak lazım. En azından hakkını verirsin 🤔
Öyle insanlardan uzak durmak daha mantıklı
Hangi birinden :)))
zaten iyi değilimde gücüm yok olsa ölmüştü bi kaç milyar insan
Thanos musun 🤔
bunu geçen biri yine demişti sanki ya 🤣
demiştir normal :D belki ben demişimdir 🤪
profil yazın çok hoş ama onu anlayacak kapasitede insanı zor bulursun bence 3 5 kişi anca vardır 🤣
belkide sen mi dedin yine 🙂
anlamıyorlar zaten :D
mala anlatır gibi anlatmışsın oysaki maldan da malı var işte sonra niye delirdin diyolar 🤣
işte seviyeyi daha da aşağıda tutmam gerekirmiş :D
ekran resmi alıcam ya hatıra kalsın 🤣
al al ara ara okursun :D
ama mesaj kutun kapalı ayrıca benim için bi not bırakmamışsın ben yazım mı yazmayım mı 🤣
kapalı kutu seviyorum ben :D ne not yazmamı istersin 🤔
bende kapalı kutu seviyorum 😃 valla benim için bi uyarı yapılmamış ancak engellersen kurtulursun benden 🤣
ekleriz sıkıntı yok 🤔
sorun yok canın nasıl isterse 🙂
Kötü birinin keşke iyi biri olsaydım diyeceğini düşünmüyorum
olsun olasılık dahilindedir ne kadar olasılığı düşük de olsa
Sabah akşam diyorum, dünyayı ele geçirmek için 😄
ele geçirebildin mi bari :D
onlar ne dedi 🤔
belki telepatiyle cevap vermişlerdir geçen sürede diye sormuştum 😒
nereden bilyiorsun cevap gelmediyse 🤔
Hiç demedim valla herşeyin bir sebebi olduguna inananlardım..
hadi ama hayatının bir döneminde herkes bunu bir kez düşünmüştür.
peki kaderci hanım :)))
Hayatımda sadece bir kez dedim. Hala da diyorum keşke o zaman kötü bir insan olsaymisim diye...
neden peki 🤔
Iyi niyetim suistimal edildi
Evet , seni kelle paça çorbası yapabilmek için 😅😁
benim yahnim daha güzel olur ama :D
https://www.youtube.com/watch?v=5mj675Tpm54
Offf ne iyi gider. Hemen hazırlıklara baslamaliyizzz
yamyam mısın sen 🤔
Etçil değilim ama caturigernosun etini merak ediyoruz 💦
ben insan yenilmesine karşıyım özellikle o insan ben isem 🤔
KS dağıtıcam hayrına aklıma bir şey geldi aama onuda köpeklere veririm 🤣🤣🤣
Aklın başka yerlere kaymasın 🤔
Elhamdülillah iman yolundayız 😃
biz gevur evladı mıyız 🤔
https://www.youtube.com/shorts/vOB9MIia2O8
Yok sen catutigrnos yamyamii
ben yam yam değilim bir kere çok ayıp :O
Yamyamsin ama yahni olucaksin 😋
Cıks kimse beni o kazana sokamaz 🤣
Ben sokarimmm
Pamuk en iyisinden bak he su sızdırmaz 😅🤣
oooo deneyim konuşturuyoruz bakıyorum da :D
Senin üzerinde bir ilk olucak gell 😅
kobay faresi miyim lan ben 🤔
Yok fıstık faresiii🐁
öyle bir fare çeşidi yok uydurma :O
Benim fıstık parelerim
Pare ne oluyor 🤔
🐁 fareee
Daha fare yazamıyorsun bir de farelerim var diyorsun 🤣
Klavye hatasi
O senin sorunun 🤣 ben açığı buldum lafını ederim 🤣
Pare de olur seker parelerim hahay , bende açığı kapatırım 😛
Açığı kapatmaktanz ziyade biraz yanar dönerlik oldu gibi 🤪
Yanariz da döneriz de pare paree 😋
Belli bir yanar dönerlik olduğu 🤪
Catutigrnos patiterkonoss
Küfür mü ettin sen bana 🤔
Küfüre mi giriyor bilmiyorum klavye etti 😛😄
Klavyen cesaret hapı mi içmiş bir sor bakayım
Ben terazi burcuyum adaleti temsil ederim kötü olmam gerekirse hiç düşünmeden olurum yeterki bu karar adil olsun.
Evet oluyor ama her insanda biraz Kötülük vardır zaten sadece duruma ve kişiye göre değişir kimse mükemmel degil benim gözümde
Oldu…
Herkes bencilce davranırken, ben hâlâ vicdanımla savaşıyordum.
Keşke bir anlığına da olsa kalbimi susturabilseydim
Bazen çok pis dolandırıcı hayallerine kapılıyorum ama ahlak sınırlarım buna izin vermiyor
Arada yaptığım iyiliklere bakıp nankörlük görünce isterdim😄
Ne iyiyim ne kötüyüm… Arada kalmış yaşamaya çalışan herhangi bir insanım…
Kendime iyi demek istemem ama kötü de değilim bence Allah bilir
Hep diyorum bunu yaa. 😅 Kötü olupta işi rast gitmeyen mutlu olmayan çok çok az insan gördüm. 😃
Sen yapınca da eline yüzüne bulaşıyor değil mi 🤣
hadi hadi denemişsindir :D
Desemde olamıyorum
Evet bazı zamanlar oldu
sonuç 🤔
Hep diyorum ama istesem de olamam sanırım
neden olamayasın 🤔
Ben zaten kötü bir insanım ve bu durumdan memnunum. Yaptığım kötü davranışlar iyi davranışlarımdan fazla.
İsteyince kötü de oluyorum ya sorun olmuyor
ayağımızı denk alalım yani 🤔
Estağfurullah
Çok istedim ama olmuyor
neden olmuyor 🤔
boş ver 🤗
Hayır
sıkıcı 🥱
bana felsefe yapma 🤔
Kötü bir insanım zaten
açıklamada ne demişim kötü olanlar da keşke iyi bir insan olsaydım deidkleri bir anı paylaşsın 🤔
E napalım
İyi davrandın ve arkandan konuştular dedikodunu yaptılar yapıyolar
Evet saf sandığın birine acidin iyilik yaptın kazık yedin
Keşke en başında kötü olsaydım
Dediğim değil, bizzat olduğum anlar oldu..
Evet bir kaç kez oldu
Hak edene kötüyüm valla..
Hayır hiç öyle bir anım olmadı.
Hayır. Istemiyorum
Her an diyom
sonuç
Oldu ya
Ne oldu bakayım 🤔
Çook ama olamıyorum
Neden olamıyorsun 🤔
Evet her zaman
sonuç🤔
Çiçekler kötü olamaz
niye böcük yiyen etobur çiçekler yok mu 🤔
Böcek yedi diye kötü mü oldu sen de insansn ama etobursn et yiyorsn hayvan katlediyorsn hayvanı geç sebze katlediyorsn senden kötüsü yok
çicek dediğin fotosentez yapar :o etobur çicek mi olur çicek de hayvan gibi davranırsa çiçeğin çiçekliği nere kaldı :O
Ne saçmalıyorsn boş yapma
Hiç demedim
Oldu.
Evet çok
Çok oldu
Yok demedim
Olmadı
Hayır.
Evet oluyor
Coook
sonuç 🤔
Bı bok olmadım haci
Başaramadık
Evet oldu
Çok oldu
Yokk
Bazen oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?