"Keşke kötü bir insan olsaydım." dediğiniz bir an oldu mu?

Kötü olanlar da "Keşke iyi bir insan olsaydım." dedikleri anı paylaşsınlar 🤔

Keşke kötü bir insan olsaydım. dediğiniz bir an oldu mu?
"Keşke kötü bir insan olsaydım." dediğiniz bir an oldu mu?
Cevapla