''Keşke olmasaydı'' dediğin kötü bir alışkanlığın var mı?

Kötü alışkanlıklar
Kötü alışkanlıklar

Kötü alışkanlıklar bizi maddi ve manevi anlamda çöküşe sürükler. Az da olsa yapılan kötü alışkanlıklar maddi olarak etkilemese bile kişiyi manevi olarak da etkileyebilir. Her türlü kaybımız var.

Peki sizin '' keşke olmasaydı'' dediğiniz kötü bir alışkanlığınız var mı?

''Keşke olmasaydı'' dediğin kötü bir alışkanlığın var mı?
Cevapla