
Sonradan edinip pişman olduğunuz bir alışkanlığınız var mı?
#MrsCanselll ❣

Sonradan edinip pişman olduğunuz bir alışkanlığınız var mı?
#MrsCanselll ❣
Para harcanacak kadınla harcanmayacak kadını ayırt edemiyorum henüz. Bir musibet bin nasihattan iyidir diyorlar. Başka konularda tecrübe ettim bu konuda da bir gün çuvallayınca öğrenirim elbet. O zamana kadar kaşarlara para yedirmeye devam.
Neden kadınlara yönelik bir eleştiri ile yorumladın anlamadım ama olsun :)
Hayır yok aslında bu halimi çok seviyorum ben :)
Cevap
22Cevap
Sigara var maalesef keşke içmeseydim diyorum ama bırakılmıyor.. aslında istesem bırakırım da stresi azaltıyor
Alışkanlıklarımın hepsi iyi ki de var diyorum.. Hepsi iyi şeyler..
Önceden insanlarla kolay samimi olurdum..
Şu an öyle bir huyum yok ama önceden de keşke olmasaydı.
Sigara mesela bende bulunan nadir kötü alışkanlıklardan birisidir. Keşke olmasaydı ama varlığı da pek rahatsız edici değil 🤓
Dengesizlik ve insanlara çabuk güvenme.. keşke bu ikisi olmasaydı
Pc oyunlarını seviyorum. kötü ama seviyorum :) çok zamanımı alıyor
Bu zamanda keşke bu kadar iyi ve duyarlı bşri olmasaydım diyorum bazen
Bazen çok çabuk sinirleniyorum. O özelliğimi sevmiyorum sadece.
Çok güzel yerinde ve aşırı kalp kırıcı laflar sokuyorum
Gereksiz dürüstüm 😂😂
Hayır yok kendimi olduğum gibi kabul ediyorum
Seksi çok seviyorum alışkanlık yaptı
Sigara ve Uyuşturucu belki..
Teknoloji bağımlılığı
fazla iyimserim haketmeyene bile
maalesef sigara
Hayır yok.
Sabırsızlık
Hayır yok
Hayır yok
Güzel kızları baştan çıkarmak
Sigara 🤔
maalesef sigara
Süreklii içerim
Evet var
tembellik
Etanol :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?