
Herkesin iyi veya kötü alışkanlıkları vardır. Mesela benim sigara alışkanlığım keşke olmasaydı. Sizin olmasaydı dediğiniz alışkanlıklarınız var mı?

Herkesin iyi veya kötü alışkanlıkları vardır. Mesela benim sigara alışkanlığım keşke olmasaydı. Sizin olmasaydı dediğiniz alışkanlıklarınız var mı?
Sigara var maalesef yani keşke sigara içmeseydim diyorum ama bir kez başladım hatta önceden de sigaradan nefret ederdim ama bağımlılık yapıyor işte bırakılmıyor
Asitli içecekler tüketmek zararlı ama bırakmadım istesem bırakırım şimdilik tüketmeye devam ediyorum. Bir de poğaça pizza gibi şeyleri tüketmeyi seviyorum.
Cevap
5Cevap
Alışkanlığım yok şükürler olsun ama hatalarım var onunda sebepleri vardı toparlanmam lazım biraz zamana ihtiyaç duyuyorum.
Az da olsa sigara kullanıyorum keşke hiç içmesen birtek o var
İnatlik 😃Katiyen olmaz dediğim şey bitmistir.
sigara içmek aptallıktır. kusura bakma.
Evet var ama olmuyor elden ne gelir
var çok bira içiyom
Çok sevmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?