Keşke Olmasaydı dediğin kötü bir alışkanlığın var mı?

Keşke Olmasaydı dediğin kötü bir alışkanlığın var mı?

Herkesin iyi veya kötü alışkanlıkları vardır. Mesela benim sigara alışkanlığım keşke olmasaydı. Sizin olmasaydı dediğiniz alışkanlıklarınız var mı?

Keşke Olmasaydı dediğin kötü bir alışkanlığın var mı?
Cevapla