Selamm,
"Yallah başka kapıya" mı dersiniz yoksa "ben çok enayiyim, gel affettim canım benim" mi dersiniz? :D

Selamm,
"Yallah başka kapıya" mı dersiniz yoksa "ben çok enayiyim, gel affettim canım benim" mi dersiniz? :D

Zamanında değerimi bilmeyenler bugün özür dilese özrünü kabul eder hakkımı helal ederim ama yine de muhatap olmam neticede mesafeli durmak her zaman iyidir, Çünkü sizi bir defa yaralayan ikinci seferinde öldürebilir O yüzden insanın kendini koruma mekanizması geliştirerek belli bir zaman sonra hayatına giren insanların ya da hayatından çıkacak insanların davranışlarına dikkat etmesi gerekir
Affetsem de aynı şekilde bakamam yüzlerine. Her şey eskisi gibi olmaz. Araya bir soğukluk girer istemesem de. Yine de düşmanlık da etmem sadece uzaklaşırım. Çünkü bir insanı zamanında anlamayan kişiler, sonradan ne dese boş geliyor bana.
Gene annemin sözü geldi aklıma 😂😂
Sonradan gelen iyilik iyilik değildir der her zaman. O hesap.. Vaktinde bilinmeyen değer, sevgi her şey zamanla çürüyor. Yangın yeri olan yer buz tutuyor.
Kime söyleyince? 😂
Ayıp ayıp hemde çok ayıp 🙄
Boş ver.
😊
Bir şey olmaz ciddi derecede kırılmışsam bitmiştir bende. Ölse bile umrum da olmaz. Ben soğudum mu tam soğuyorum. Asla vicdanlı değilim o konu da.
Seneler sonra gelip özür dilemeleri tuhaf bir his bırakıyor, değil mi? 😅 Ben olsam, tabii ki affederim ama eskisi gibi olmaz. Çünkü artık kendimi daha değerli görüyorum. "Yallah başka kapıya" demem ama bir mesafe koyarım 🧘♀️ Geçmişte yaşananlardan bir ders çıkarmak her zaman daha sağlıklı. Affetmek bazen kendin için en iyisi, ama eski yere kimseyi oturtmak zorunda değilsin 🌿✨
Cevap
7Cevap
Geldiği çöplüğe yönlerdiririm.
Küfür etmek bana yakışmaz, neyse🤣
Ekonomi kötüye gitti her şeyin değeri arttı diye düşünürken geldi diye sitem ederim 😂
Onlar anca arkadan havhavlarlar 😅 umrumda değiller merak edip kudursunlar 🤪
Tabi canım istediği zaman beni arayabilir...
Ama mumla ahahahahshs 😂
Saygıyla edinilen bir özürse affederim ama unutmam. Pişman olmuştur kendiyle barışmak yüzleşmek için olabililir ama bu onun kendi düşüncesi artik beni bağlamaz değer böyle geri verilemez
Senin şu soruların detay kısmına bayılıyorum ya 😂ödodöelsös
Ben o as alaklarla eğlenirim sonra atarım yaşasın kincilik, 0 acıma. Neysen, oyum. Aynayım. Ne eksik ne fazla. Bana yaşattığını misli misline ona yaşatmadan bu dünyadan geberip gitmem. 🥳
o kadar bıktım ki neden insanım ben diyorum iki durumda hoş değil gidenler değer bilmeyenler özür dilemeye gelirken mümkünse ölsünler lütfen bu durumu yaşamak istemiyorum
Hep öyle olmaz mı zaten
İş işten geçince kıymete bineriz
Yaptığımı geri almam ayrıldıysak ayrılmışızdır 2-3-4-5... bu bende yok
Değeri olmaz özrünün
Çoktan affettim ama benden uzak olsun
Biliyorum haklısın ama ben böyleyim işte
Biliyorum üzüldük zaten
🥺🤷🏻♀️ napalim hayat işte
Belkide ama bazen mecbur kalıyoruz.
https://www.youtube.com/watch?v=aLLOf_v-ZTM
Sadece şunu izle sen. Anladım ben seni.
Teşekkürler 🙏🏻
Bir insanda bir kere soğuyunca tekrar eskisi gibi olamıyorum. Sonradan gelen özürün hiçbir anlamı yok benim için
Özürünü kabul eder sen yoluna ben yoluma der giderdim.
S. i. k. t. i. r. g. i. t derdim
Şşşş bak bak kapı orada hadi yallah derim 😃
Geri dönüşü yok bea
Temkinli olurum o kadar
Hicbir sey ifade etmez ki umurumda olmaz
Biilmiyorum sanırım yüz vermem.
Haydi canım haydi derim
Excaliburun tadına bakın
Umursamazdim kesinlikle
Özrünü kabul etmiyorum
Bir geçerliliği yok
Affetmem
Ah benim safozlukla ben net affederim
Kafam çok karışır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?