Özür dilemeyi bilmeyen insanlara karşı tutumunuz nasıl?

Yani bence en çok yoran tipler bunlar zamanında dilenmeyen özür karşı taraftan soğumayı sağlar. En nefret ettiğim şey ise kavga etmeye rağmen veya kalp kırmasına rağmen hiçbir şey olmamış gibi yanımıza gelip normal samimi davranmaları. İnsan neye uğradığına şalırıyor
Özür dilemeyi bilmeyen insanlara karşı tutumunuz nasıl?
Cevapla