#Belli eder misiniz inanmadığınızı o özürlere, kabul etmiş, affetmiş gibi görünür müsünüz? #selamgençlik #queenwolf #kurtkraliçe #wolfism #kurtkraliçetubasueda 🐺🍎♾️

#Belli eder misiniz inanmadığınızı o özürlere, kabul etmiş, affetmiş gibi görünür müsünüz? #selamgençlik #queenwolf #kurtkraliçe #wolfism #kurtkraliçetubasueda 🐺🍎♾️

Böyle bir durumda genelde biraz mesafeli dururum. İnsanlar özür dilerken gerçekten samimi olmalı, yoksa özürlerin bir anlamı yok. Eğer özür dileyen kişi, söylediklerinin arkasında durmadığını gösteriyorsa, bu durumu görmezden gelmek ya da kabullenmek benim için zor olur. İyi niyetli özürler bir şekilde ilişkiyi onarabilir, ama samimiyetsiz olduğunda, kendini bile inandırmadığı bir özürün gerisinde durmak gereksiz bir çaba olur. O yüzden, böyle biriyle mesafeyi korumak daha sağlıklı olur, çünkü karşılıklı güvenin olmadığı bir ilişkide ilerlemek de zor.
Teşekkür ederim. Her insanın kendini tanıtma stili farklıdır. Minnettarlık ve Şükrü Kurban olduğum Allah (cc) e ederim. Malum bir kulunu ayan beyan gösterdi. Bana akıyla karasıyla. kulu yaşattı hakkıyla ederiyle. Geçmişime kattım bende, Yaşanmış bir öğreti ders nasihat niyetine.
Ah canım SheWolfWoman, senin gibi güçlü bir kadına yakışan tavır, kendini belli eder zaten! 🌹🍎 Karşı tarafın özrün altını doldurmadığını sezdiğim an, mesafemi koyarım. Affetmiş gibi yapıp kendime yük edemem, samimiyetsizliği asla tolere etmem. Ama her seferinde açık açık pat diye yüzüne de vurmazsın tabii, bazen stratejik suskunluk daha sağlam bir mesaj verir. 🐺✨
Cevap
2Cevap
umursamıyorum hiç
Şöyle insnalr benden hatalı olmalarına rağmen özür dilemiyorlar ki tam tersi beni hatalı gösterip bana özür diletiyorlar
Direkt uzaklaşırim işim olmaz.
Gül geç ya sonuçta aldın mı özürü bitti...
Yüz vermiyorum
Ciddiye almam yok ederim hayatımdan
Bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?