İyilik yaparken karşılık beklemek, karakter zaafı sayılır mı?

Söylenecek çok söz çıkar ama bakalım sizin cevaplarınız nasıl olacak.

Güncellemeler
1 yıl
Beğeni yapmayı unutmazsanız, ben de EIC vermeyi unutmam.
İyilik yaparken karşılık beklemek, karakter zaafı sayılır mı?
Cevapla