Feministlerin gereksiz konuşmaları ve kendilerini bir şey zannetmeleri?

Çok uyuz oluyorum hepsine. Çok boş insanlar. Stajda bir feminist var. Kendisi eğitmen değil ama eğitmenmiş gibi konuşup tavsiyeler veriyor. Kendini beğenmiş, kibirli ve kendini bir cacık zannediyor.

Siz de denk geldiniz mi böyle tiplere?

Güncellemeler
1 yıl
Bu gereksiz yaratık feminist online stajda öne çıkmaya çalışıyor ve bir diğer kız da yine benzer şekilde mentora karşı kötü davranıyor. Bunun nedeni mentorun erkek olması ve bu iki yaratık feministin bu erkekten rahatsız olması bence. Eğitmeni ile konuşmaması gereken şekilde konuşuyor ve saygısızca tavırları var diğer kızın da. Ya bu feministler kadar iğrenci yok yeminle. Şeriatçılar bunlardan daha normal ciddi söylüyorum bak. Ve daha medeniler. Feministler şeriatçılardan beterler
Feministlerin gereksiz konuşmaları ve kendilerini bir şey zannetmeleri?
Cevapla