Feministlik yapmanın anlamı yok?

Ne yapayım "kadınlar kötü erkek seviyor" diye ortalıkta gezinirken bir şey yoktu? Kadına şiddet ve cinayet bir kültür işidir. Bu kültürü de bizim toplumumuz istedi. Kimse kusura bakmasın hiç de samimi değil. Ağzını açan insana da kadın düşmanı deyip sustur. Erkek, kadın üzerinde tahakküm kuracaksa, kıskanacaksa, kötü davranacaksa bunun sonucunun zaten cinayet ya da şiddete gideceğini herkes biliyordu. Kadınlar da erkekler kadar sorumlu. Şimdi erkekleri suçlamanın anlamı yok. Öyle değil mi? El birliği ile kurduk bu düzeni.

Feministlik yapmanın anlamı yok?
Cevapla