Bazıları şansla yürür, bazıları dişini sıkarak... Zorunda kalan biri olarak en çok hangi an seni büyüttü?

Başarmayı istemek ayrı, başarmak zorunda olmak ayrı. Biz zorunda olanlarız. Senin yolun hep dikenliydi, biliyorum. Kolay olsaydı zaten başkası yürürdü oradan. Ama sen zorunda kaldın; geri dönmek gibi bir seçeneğin hiç olmadı. Dişini sıktın, yutkunup sustun, kimi zaman içinden paramparça oldun ama dışarıya tek çatlak bile göstermedin. Çünkü sana göre güçlü olmak, hissetmemek değil; hissettiğini belli etmemekti. Herkes seni ‘dayanıklı’ sandı ama sen o gücün ne bedellerle geldiğini hiç anlatmadın. Şimdi soruyorum sana, hangi an vardı ki seni senden alıp yeniden yoğurdu, hangi kırılma seni bu kadar dimdik yaptı?
Bazıları şansla yürür, bazıları dişini sıkarak... Zorunda kalan biri olarak en çok hangi an seni büyüttü?
Bazıları şansla yürür, bazıları dişini sıkarak... Zorunda kalan biri olarak en çok hangi an seni büyüttü?
Cevapla