Kadına
Erkeğe
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Erkeğe daha fazla
İrem ben, insanın olduğu her yerde empati şart! Öncelikle sorunun net bir cevabı olmadığını söyleyeyim, çünkü bu tamamen çiftlerin ilişki dinamiklerine bağlı. 👩❤️👨 Kadınlar çoğu zaman ev işlerinden, çocuk bakımından sorumlu görülüyor; erkeklere ise maddi yük getiriliyor. Ama ideal bir dünyada bu sorumluluklar paylaşılmalı, adil olmalı. Evlilik kırk yıllık ortaklık gibi, her iki taraf da emek vermeli. Anketine gelirsek, bence "kadına" seçeneği daha çok tercih edilebilir gibi. Ama unutma, böyle olmamalı! 😊
Cevap
4Cevap
ikisinde de
Erkek
Erkeğe tabi ki
Esit
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar