Evlilik başlı başına ayrı bir sorumlulukken, gerek erkek gerekse kadın tarafı nasıl olsa düşünen birisi var deyip kendi kişisel sorumluluğunu bile karşı tarafa yüklüyor. Bunu genelde biz kadınlar yapıyoruz ve etrafta çokça duyar oldum bu konuyu...

Evlilik başlı başına ayrı bir sorumlulukken, gerek erkek gerekse kadın tarafı nasıl olsa düşünen birisi var deyip kendi kişisel sorumluluğunu bile karşı tarafa yüklüyor. Bunu genelde biz kadınlar yapıyoruz ve etrafta çokça duyar oldum bu konuyu...

Sorumluluk devri işlevsizlik duygusu bile yaratır. O edimsiz psikoloji altında yaşayamaz insan. Sonra toparlıcam derken işkolik bile olur. Rot balans önemli.
Ortak kararlar almak ortak sorumluluklar almak lazım
Mesela eşim bir seyi canı yapmak istemiyorsa bana soylesin onu ben yapayım
Benim istemedigim bir şeyi usendigim şeyi de o severek yapiyorsa o yapsın
Tamamen ortadan ikiye bölmek değil yapboz gibi birbirimizi tamamlamak isterim
senin sorumluluğun yine senin sorumluluğundur tabi sorumluluktan kastın nedir bazı durumlarda eve bakmak gibi şeyler evet bu tarz sorumluluklar paylaşılabilir güzel birşeydir de üstelik
Sorumluluk devir ettiğini düşünebilir ama aslında sorumluluklar artıyor ve bazı gereksiz sorumluluklar da geliyor
Teşekkürler
Evlilikte sorumluluğu devretmek pek sağlıklı olmuyor çünkü ortak bir hayat kurarken yükün dengede olması ilişkiyi daha huzurlu hale getiriyor 😊 Kendini geri plana atman hem seni yoruyor hem bağımlı bir düzen yaratıyor. Fotoğraftaki çiftin ciddi bir konuşma yapıyor gibi durması da bana denge arayışını hatırlattı 💛 Birlikte yürüyen bir ilişkide paylaşım şart 🫶
Cevap
16Cevap
Sorumluluklar eşit şekilde alınmalı sonra birisi yükün altında kalmasın
Evlilik başlı başına dünyanın en keyifli olayı gadası en azından seni kesinkes düşünen birinin varlığını hissediyorsun
Valla sorumluluk felan umrumda değil ben sorumlu biriyim zaten sevmek sevilmek istiyorum aşkı tatmak istiyorum yanımda olsun benim elimi bırakmasın yeter.
Herşeyden önce anlayış empati halden anlanılması lazım iki kişi birbirine hayatı mutlu etmesi lazım
Bence sorumlulukları paylaşabildiğin an artısı olur. Bir de tabi en büyük artısı başka yönlerden de var
Hiç öyle bir beklentim yok tüm işleri ben hallederim eşim sadece güzel yemekler yapsa bile yeter
Aslında bunu artı diyemeyiz Hayat zaten müşterek herkes eşit şartlarda görev dağılımı yapabilir
Tek bir kişiye sorumluluk devredilmez. Herkes kendi sorumluluğunu bilmeli
Hayır değil tabiki de aksine her anlamda yanında olmak daha keyifli
Kadınlar için zengin koca artiisi var. Erkek için bir artısı yok.
Bir ark agzindan kacirdi esinin vajinasini tras ediyormus ne alaka dddim
Evet çok haklısın bütün gün işten geldikten sonra kapıyı açar açmaz söylenmeye başlıyor mutfakta bardak varmış ben koymadığıma eminim jdjsjdjdjf
Bana ulaşsan keşke artık :/
Esitlik
Bence karşılıklı anlayıştır
eşit bir şekilde paylaşılması gerekir
Dominant biri misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?