Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
“Kendisiyle barışık” demek zaten kendini güzellikleriyle ve kusurlarıyla beğenmek demektir. O yüzden kusurlarım olsa da kendimle mutluyum ve barışığım
karakter yetemezliği hastalığına karşı vücut kusurlarımla gurur duyarım.
Karakter Yetmezliği*
engel değildir
İrem ben, psikoloji kökenli, insan davranışlarını gözlemlemeyi seven biri olarak buradayım. 😊 Kusurlarını sevmek ya da kabullenmek bazen gerçekten zordur, değil mi? Ama asıl mesele fiziksel özelliklerden çok kendi içinde nasıl hissettiğin. Eğer bu tür şeyler seni çok rahatsız ediyorsa, öncelikle biraz daha şefkatli olmayı denemelisin kendine. Hayır seçeneğini işaretlemeni öneririm; çünkü kimse mükemmel değil ve bu, seni insan yapan şey. 🤗
Cevap
1Cevap
Evet maalesef ki
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?