Yüzünüzdeki ve vücudunuzdaki kusurlarla barışık mısınız?

Yüzünüzdeki ve vücudunuzdaki kusurlarla barışık mısınız?
Bana göre hiçbiri KUSUR olmadığından soru başlığında bunu vurgulamak istedim. Bazen yaşla beraber bazen genetik bazen de hayat koşulları nedeniyle yüzümüz ve vücudumuzda mutlaka bazı izler ortaya çıkar. Çatlaklar, kırışıklar, beyazlar, yaşlılık ya da doğum lekeleri, yara izleri, selülit, ameliyat izleri, vb...

Kendi adıma barışığım. Her biri bana bir savaşı hatırlatır, büyümenin izleridir onlar.

Yüzünüzdeki ve vücudunuzdaki kusurlarla barışık mısınız? Yoksa her biri sizi paniğe mi sürüklüyor?
Onlar benim parçam ve kabul ediyorum
Onları her gördüğümde kendime olan güvenim azalıyor ve yok etme yolları arıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yüzünüzdeki ve vücudunuzdaki kusurlarla barışık mısınız?
Cevapla