Psikoloji okuyup da insanlarla konuşurken utanan biri ne yapmalı?

Aşırı iletişim isteyen bu bölümü okuyorum. Çok seviyorum bölümümü fakat insanlarla konuşurken ateş basıyor, göz teması kuramıyorum. Akıcı konuşan konuşmada iyi biriyim ama böyle bir sorunum var. Ne önerirsiniz?

Psikoloji okuyup da insanlarla konuşurken utanan biri ne yapmalı?
Cevapla