Biriyle konuştuğum zaman aşırı utanıyorum, nasıl yenebilirim bunu?

Az önce annem yengem ve amcamla konuşuyordu sonra annem yanına çağırdı beni bende dedim hani amcamla falan konuşmazsam olmaz ama nasıl çekiniyorum ya sesimi duymazsa ya da duyar da cevap vermezse falan sonra bi cesaret napıosun amca dedim ama sesim öyle az çıktı ki sonra annem taklidimi yapıyor niye alçak konuşuyorsun yükselt sesini diye yengemde aynı benim oğlum gibi utangaç dedi ama ben yerin dibine girmek istedim hani gülüyorum falan ama o kadar kötü hissettim ki eve gidip oturup ağladım ben niye böyleyim diye yardim edin lütfen

Biriyle konuştuğum zaman aşırı utanıyorum, nasıl yenebilirim bunu?
Cevapla