Biriyle hem konuşmak isteyip hep de utanıyorsanız ne yapardınız?

Utanacağınız şeyler oldu diyelim konuşur musunuz o kişiyle iletişimi kesmişken bırakır mısınız?

Biriyle hem konuşmak isteyip hep de utanıyorsanız ne yapardınız?
Cevapla