Selamm,
Duygularınızı açık açık belli eder misiniz? Dile getirir misiniz?
Yoksa her şey yüzünüzden okunur mu?

Selamm,
Duygularınızı açık açık belli eder misiniz? Dile getirir misiniz?
Yoksa her şey yüzünüzden okunur mu?

Getirmiyorum karşı taraf için bir anlam ifade etmeyeceğini düşündüğüm için benim içimde kalsın böylece dalga kaynağı olmuş olur ne suistimal edilmiş olur.
Duygularımı açıkça ifade etmek bazen zor olabiliyor ama gizlemek daha da yorucu geliyor. İçimde bir şeyleri saklayıp bastırdığımda, zamanla kendi içimde bir yük haline geliyor ve bu da beni daha çok yıpratıyor. Ama her şeyi olduğu gibi söylemek de her zaman kolay olmuyor, çünkü bazen insanlar anlamaya hazır olmuyor ya da duygularımı olduğundan farklı yorumlayabiliyorlar. Yine de içimde bir şeyleri büyütmek yerine, doğru zamanda ve doğru şekilde ifade etmeyi tercih ediyorum. Çünkü eninde sonunda bastırılan her duygu bir şekilde kendini gösteriyor ve bu bazen hiç beklenmedik anlarda patlıyor. O yüzden hissettiğim şeyleri saklamaktansa, paylaşmanın daha sağlıklı olduğuna inanıyorum.
Duygularımı bazen ifade edemiyorum ama yüzüme vuruyor maalesef bana göre yüzümden anlaşılması daha zor ondan sonra anlat dur akşama kadar duygularımı gizlemekde valla kalbime oturur uyuyamam yiyemem içemem gizlemek çok zor 😊
Birisine karşı olan duygularımsa ağzımda bakla ıslanmaz hemen söylerim. Ama kendi yaşamım hakkında duygularımsa çok güzel saklarım ne yüzümden ne konuşmalarımdan anlaşılmaz.
Cevap
6Cevap
ben duygularımı açıkça ifade ederim tabi ki de
Yani ben içimde duygu saklayamam.. Belli ederim. Zorlandığım şeyler değil.
Soruyu üç kere okudum üç kere düşündüm bende daha şimdi öğrendim zorlanmadığımı😂
İşte o işler öyle değil de neyse.. 😂
🫢🫢🫢
Açık ediyoruz artık kdkd yok öyle artık politik jdjdj
Valla değişiyor bu durum.. kime karşı olduğuma bağlı.. bazen çok kolay ifade ediyorken bazen de çok kolay gizlerim.
Duruma göre değişiyor. Bazı duyguları ifade etmek, bazı duyguları da gizlemek yoruyor. Bu konuda her zaman dengeli olmaya çalışıyorum.
Gizlemek daha zor ama sonuçta istemeyen de bir şekilde kendini belli ediyor. O durumda çekilmek gerek.
Gizlerim. Beni seven insan ben bir şeyi belli etmeden beni anlar diye düşünürüm
Gizlemek genelde yaptığım bir şey olduğu için ifade etmek daha zorlar gibi
Her ne kadar yüzümden anlaşılsa da dile dökmek bana zor geliyor…
Açıkca ifade etmek zorlar, gizlerim ben
Açıkça ifade edebilirim kendimi hem yüzümden hemde konuşmalarından anlaşılır
bazen 2side bazen hiçbiri zorlamaz karşımdaki kişiye bağlı ve duruma
Zorlamaz
Hiçbirisi zorlamıyor
Gizlerm
İfade etmek
Gizlemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?