Kendimi asosyal ve yalnız hissediyorum bunu nasıl aşabilirim?

Sorunun kaynağını şu ana kadar anlamadım ama galiba ben insanları da sevmiyorum ama yalnız kalmayı da sevmiyorum dışarıda bana genelde fazla egolu duruyorsun diyorlar ya da böyle çok donuk bakıyorsun böyle her şeyden bıkmışsın gibi içimden de açıkçası gelmiyor birine böyle değer vermek evet bir yorgunluk var ben bunu nasıl aşabilirim? Benim tam olarak sorunum nedir sizce?

Güncellemeler
1 yıl
Hatta insanlara yaklaşmayan da benim bana genelde adım atıp konuşan konuşan insanları geri çevirmem ama böyle bir şeyleri çabalamak adına içinden hiçbir şey gelmiyor yoksa konuşmak konusunda böyle heyecanlanan ezik birisi değilim sadece dediğim gibi insanları sevmiyor ve içimden gelmiyor bunlar ama böyle de mutsuz hissediyorum kendimi
Güncellemeler
1 yıl
Değer vermek istiyorum ama kendimden ödün veriyor gibi hissediyorum bu sefer de
Kendimi asosyal ve yalnız hissediyorum bunu nasıl aşabilirim?
Cevapla