Kendimi aşırı yalnız ve amaçsız hissediyorum, bu hissi nasıl atlatabilirim?

Etrafımda kimse kalmadı kendimi çok yalnız hissediyorum hem de çok kendimi çok amaçsız hissediyorum

Güncellemeler
5 ay
Ben yalnız hissediyorum yalnız değilim etrafımda çok insan var ama ben yokum işte
Kendimi aşırı yalnız ve amaçsız hissediyorum, bu hissi nasıl atlatabilirim?
Cevapla