Yalnız hissediyorum, bu duyguyla nasıl baş edebilirim?

Kendimi yanliz hissediyorum.. esim cok calisiyo, zamani olunca ilgileniyo benle ama cogunlukla yorgun oluyo..

Ailem desem onlardan uzaklastim zaten pek arayan soran olmaz beni..

Arkadas cevremde yok öyle..

Bütün gün oyalaniyorum bi türlü geciriyorum günümü ama aksamlari yanlizlik hissine kapiliyorum, eskiden gücüme giden, daha halen üzüldügüm seyler geliyo aklima.. bunlarla nasil bas edecegimi bilmiyorum..

Ailemle sorunlarim coktu.. esimlede cok sey yasadik beni cok kiran olaylar oldu..
Yalnız hissediyorum, bu duyguyla nasıl baş edebilirim?
Cevapla