Kendimi yanliz hissediyorum.. esim cok calisiyo, zamani olunca ilgileniyo benle ama cogunlukla yorgun oluyo..
Ailem desem onlardan uzaklastim zaten pek arayan soran olmaz beni..
Arkadas cevremde yok öyle..
Bütün gün oyalaniyorum bi türlü geciriyorum günümü ama aksamlari yanlizlik hissine kapiliyorum, eskiden gücüme giden, daha halen üzüldügüm seyler geliyo aklima.. bunlarla nasil bas edecegimi bilmiyorum..
Ailemle sorunlarim coktu.. esimlede cok sey yasadik beni cok kiran olaylar oldu..
Ailem desem onlardan uzaklastim zaten pek arayan soran olmaz beni..
Arkadas cevremde yok öyle..
Bütün gün oyalaniyorum bi türlü geciriyorum günümü ama aksamlari yanlizlik hissine kapiliyorum, eskiden gücüme giden, daha halen üzüldügüm seyler geliyo aklima.. bunlarla nasil bas edecegimi bilmiyorum..
Ailemle sorunlarim coktu.. esimlede cok sey yasadik beni cok kiran olaylar oldu..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer