Lütfen dalga geçmeyin, tek yaptığım aktivite ise gidip geliyorum
3 ay
Lütfen dalga geçmeyin, tek yaptığım aktivite ise gidip geliyorum
Bu duyguyu hafife almam. İnsan sadece işe gidip gelince hayat daralabiliyor, o yalnızlık hissi de büyüyor. Ama bunun sende bir eksiklik olduğunu düşünme. Küçük şeyler iyi geliyor; yürüyüş, kısa sohbetler, yeni bir uğraş. Bazen bir insanın varlığı bile iyi gelir. Yalnızlık kalıcı değil, insanın içindeki boşluk zamanla doluyor.
Bazısı onu da yapamıyor ıssiz sürüyle kişi var önce şükret daha sonra madem çevrende kimse yok ya sen istemiyorsun ya seni üzüyorlar bu durumda hayvanlara sevgini ver ayrıca kendini sev kitap oku aktivite yap komedi şeyleri izle neşeni yerine getir
Aslında yalnızlığın saçma kalabalıklardan iyi olduğunu. Kendine dönmen ve kendi iç dünyanda daha mutlu olabilmen için bir fırsat olduğunu bilirsen yalnızlıktan şikayet etmezsin
Ya bunu biliyorum da bazen erkek arkadaş istiyo insan büyükşehirde kendim baş edemiyorum
Anlıyorum. yok mu hayatında biri ya da aday niri
Yok
Hangi şehirde yasiuorsun peki İstanbul mu
Ankara
Sosyal aktivitelere katil. Ords çeşitli aktivitelerde çeşitli arkadaşlar edinirsin
Spora yazılmayı düşünüyorum ama parayı dert ediyorum
Ücretsiz etkinlikler de var. Onlara da katilabilirsin
Mesela ne gibi
Yani spor aktiviteleri olur doğa yürüyüş etkinlikleri olur vs
Onları yapıyorum zaten
Burdan arkadaş edin. Ankara 'da yaşayan çok kişi var
Buradakilere güven olur ku
Yani haklısın ama herkes sıkıntılı değil
Sıkıntılı olmayanı nasıl anlayacağım ki
Haklısın bişey diyemem ya. Kafanın uyuustugu biri olursa şansını denersin
Öyle işte
İstersen sohbet edebiliriz burada senle ara sira
Olur
Yazabilirsin istersen
Yalnız hissetmen çok insani, hele hayatın sadece iş-gel rutini olmuşsa bu duygu büyür 🤍 İçinde bir boşluk değil, aslında temas ihtiyacı var. Sen sosyal bir varlıksın ve ruhun beslenmek istiyor. Küçük değişimlerle başla; iş çıkışı kısa yürüyüş, bir kurs, bir topluluk… İnsanlarla aynı ortamda bulunmak bile iyi gelir. Yalnızlık kader değil, alışkanlık haline gelmiş bir düzen sadece 🌿✨ Sen değiştirirsen o da değişir.
Cevap
15Cevap
Arada hepimizde oluyor bu durum gelip geçicidir kafani dağıtacak seylere odaklan aktivite yap film izle spor pay yuruyuss
Ben hep yalnızım tek yasiyorum
Çalışıyorum
Memlekette
Sinemaya git tek başına biryerlere otur sosyalleş sonra zaten o yalnızlığı seviyorsun
Sende mi böylesin peki
Yok değilim ama yalnızlığıda seviyorum
Arkadaşın yok mu işte veya akşam çıkıp konuşup oturabileceğin
Yok
Var da yetersiz kaliyor ben sevgili anlamında duygularimi onaracak
Ne olduğumu artık bende bilmiyorum
Hiç biseyyy
Evet diyorum
Oluyor tabi
Ya çok seviciyim
Öyle de
Ne güzel temiz kalabiliyorsun o zaman, pozitif bakma isteğinin üstünü kapatmışsın :)
Teşekkür ederim hayat hep var
Rica ederim. Hayat hep var da sen negatiften bakarsan güzelliğini göremezsin.
Nasıl pozitif bakacağım olduğum konumu beğenmiyorum yani daha iyi unvanlarda daha iyi mesleklerde olmam lazım benim
Çaban bununla eş değer mi? Söylemde herkes oralarda olmalı da, mesela senin o söylediğin makamda benim olmam lazımdı :D
Neden
Çabalıyorum
Nasıl pozitif bakacağını çözemeyen bir çaba mı? Bir şeyleri yanlış yapma ihtimalin daha yüksek muhtemelen
Aradığın konumdayken çözüm sürecinde senden önde olan insanlar muhakkak varken oturup negatif olmaya zamanın olmamalı normalde
Ya pozitif de bakıyorum bakmasına da hayatımda erkek istiyorum bazen
İnsan içgüdüsünde bu normaldir ama bazenle kısıtlanabilecek bir durum değil bu, bazen bir sürü şeye yol açar. Edebince adabınca iste evlen buna göre de kriter oluştur.
Yok bu kurumda mühendis yok
Evlenmek sorumluluk istemiyorum sadece sevgili istiyorum
Bu ülke de bu kavram fazlasıyla sıkıntılı özellikle hemcinsimin bakış açısı, ben ne diyim ki sana şimdi
Sende haklısın
Böyle zamanlarını değiştirebileceğin aile aktiviten yok mudur?
Ya da bi yazı dizisi gibi yaz bunları desem absürt mü olur?
Ben mesela hayırlısına bıraktım o işi başka şeylerle kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Nedir o demiyorum herhangi değişik bir şey
Aslında benim ders çalışmam lazım kendimi geliştirmem lazim
Bu bir sevgiliden kat kat daha önemli bir durum, en başta dediğim gibi seni temiz de tutar.
Kesinlikle katılıyorum
O zaman sorunu çözdük mü :) Başarıların daim olsun inşallah
Teşekkür ederim çok sağol ☺️
Rica ederim ne demek :)
Bi yerden bakınca vaktini de aldım hakkını helal et lütfen
Ne demek asil ben senin vaktini aldım sen helal et hakkini
Estağfurullah helal olsun ne demek :)
🥲🥹
Aa noldu şimdi yaa ne güzel gülüyorduk çözmüştük durumu
Aynen😇
Ee neden üzüldün o zaman söyle bakalım
Hersey üstüme üstüme geldi
Sakin ol bunları kaldırmaya gücün var. Allah bizlere kaldıramayacağımız yükler yüklemiyor. Eğer kaldıramıyorum diyorsan kendini keşfetmeye gücünü görmeye ihtiyacın var. :)
Tıpkı sorunda çıkmaza girdiğin ve sonucunu bulduğumuz gibi
Kesinlikle altına imzanı atıyorum
İmzami
O zaman bunu bir gülümsemeyle taçlandır :)
Cogumuz bu şekildeyiz belki yasadigin sehirde etkiliyor olabilir
Ankara’da yaşıyorum
Ankaraliyim bende evet sosyal aktivite acisindan Ankara'da sadece avm ye gidebilirsin baska bie yee yok
Avm de de para harcaniyo ancak
Bide kapali alan zaten ne kadar da gezsen mental olarak rahatlayamiyosun isyerinde arkadaslarin yok mu
İş yerinde yok yani hepsi yaşlı devlette yaşıyorum zaten
Çalışıyorum
Off tahmin edebiliyorum bende ilk calismaya başladığım zaman aklima geldi en yakin yas grubu 45 di 😅
🥲🥲🥲🥲
Ben de öyleyim ya, senle sarılmak isterdim. Bu bence ikimize de iyi gelirdi
Ben dostlsrımdan hep kazık yedim. Şuanki aklım olsa sadece Rabbime sığınırdım Siz de öyle yapın emin olun Allah ve Resulünü bulan insanın kimseye ihtiyacı yoktru
Bende aile evindeyim yapayalnızım hiç arkadaşım yok delirmek üzereyim
Bu durum bende de var yalniz olunca kendimi cok mutsuz hissediyorum
O yalnızlık mahfediyor insanı be
He ya
Keske
Kendine hobiler edin iş dışında
Ne gobi
Ne seversin
Ben şu an örgü ile çok mutluyum mesela
Bi arada puzzle a sarmıştım 2000 3000 bin parçalık
Resim yaparım bazende
Ya aslında yapmam gereken o kadar çok şey var ki mesela ders çalışmam lazım
O zaman tatlım düzenli ders çalışma saati ayarla kendine bugün 1 saat polinom çalışacağım de mesela
Çok değil bak düzenli çalışma önemli
Polinom ne dmeek
Matematik konusu
Sözelci misin
Sayısal
10. sınıfta görmediniz mi
Yok
Allah Allah 😅
Müfredattan çıkarıldıda benim mi haberim yok
Oğlum çalışıyordu bi ara ama
Bul bir uğraş yok mu 🤔
La ders çalışıyorum aynı zamanda da ise gidip geliyorum
La ne la 😂
🤣
Yalnızlığın nedenini bulduk gibi 😂
Neymiş o 🤣
Ankara ağzı ruhuna işlemiş o 😂
😆 yaaaa
Öyle herkese la lı lu lu konuşuyorsan sıkıntı hadi bende kırıkkaleliyim anlıyorum az biraz da herkes anlamaz 😂
Yok herkesle degil
Bana özel mi yani 😂
Ben yıllardır böyleyim
Nasıl yapıyorsun peki
25 sen
Diygusal anlamada mı fiziksel mi
Duyusal hep fiziksel de 2.5 yil
Bilmem ki
Tamam
Ben varım yanlız hissetme
Kulüplere falan katıl seni ilerletecek
Ne klubu
Ben network yapmak için İngilizce konuşma kulübüne gidiyorum
Arkadaşın yokmu hiç
Yok
Yeni bi şehirdeyim biriyle konusmaadim
Yalnızlık daha iyi
Neden
Ne gerek var kafanı yoracan başkasını düşünüp
Başkasını düşünmüyorum acaba bencilim diye mi kimse yok
Birini seversen düşünürsün ortada biri yokken neyi düşünedin.
Varken de bencillik ediyorum ben denendi
Yanlışını bilmen güzel en azından sorunu biliyorsun
Ama bu sorundan da vazgeçemiyorum karakterim olmuş artin
Yalnız ol o zaman bişi olmaz. Ben zararını görmedim.
Hayatımda bi sevgili istiyorum
Bencilken olmaz
Nedenki
Sevgili olayı karşılıklı paylaşım gerektirir.
Öyle kesinlikle de senin kullanıcı adı da manidar
İsmi ben yazmadım yapay zekaya yarattım.
Aaa neden
İsim konusunu umursamadım. Bana bir rumuz yarat dedim bunu yazdı ben de aldım yapıştırdım.
Demek ki kendini ilgi manyagi olarak tanitmissjn🤣
Kızlarsoruyor için bir rumuz yarat ilginç olsun yazdım. Bunu verdi.
😆😆😆 demek ki kızları ilgilyle meçlemis
Ne düşündü bilmiyorum. Yapay zeka işte
Aynen bazen yanilabiliyor
Konusmak Tanismak istermisin
Yogun yorgun mu hissediyosun
Eryamandayim
Napim
Bi kahve iceriz belki
Ne gerek var
Yasim 27 tanımak arkadaş olmak istiyorum sadece bende yalnizim
Hırlı mısın hırsız mısın ne bileyim ben seni
Evine al demedim ya
Disarda bisey icmek tanismak sadece
Olabilir aslında
Bence de guzel olur
Yaş kaç
Monoton hayat normal
Beni al evde sana hizmet ederim
Sosyalleşerek🤷
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?