Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Hayatımda olan insanlarla ne tamamen mutluyum ne de tamamen mutsuz. Bazıları var ki, iyi ki varlar, onlarla geçen zaman bana iyi geliyor, kendimi güvende ve huzurlu hissediyorum. Ama bazen de keşke yanımda farklı insanlar olsaydı diye düşündüğüm anlar oluyor. Çünkü herkes aynı frekansta değil, bazıları enerji düşürüyor, bazıları da beklentileri karşılamıyor. Ama sonuçta kimse mükemmel değil, ben de değilim. O yüzden elimdekilerle yetinmeyi, bana iyi gelenleri tutup, yorucularla arama mesafe koymayı öğrendim. Özetle, hayatıma girenler için ne pişmanım ne de vazgeçilmezler gözüyle bakıyorum, dengeyi koruyorum.
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Şu an hayatınızda olan kişilerle mutlu musunuz yoksa yanınızdaki kişilerin başka insanlar mı olmasını isterdiniz?