
Boşverdiğin kadar huzurlu, takmadığın kadar mutlu olur insan.
yalnızken mi mutlusun birileri hayatında olduğu zaman mı?
#istanbul_bey

Hayatıma giren kişiye bağlı. Bazıları sanki hep mutlu etmek için varlar 🌸
Onları filmlerde görürsün :))
Onlarıda başkaları öldürüyor:))
Bulursan öp başına koy benide çağırda hatıra fotoğrafı cekilelim :))
rica ederim madam 🌸
yalnızken daha mutluyum birilerine bağlı şekilde mutlu olmak kumara benziyor.
Cevap
8Cevap
Çok güzel ve hoşlandığım birisi ile konuşurken mutlu olurum.
İki durumda da mutluyum aslında..
Ama hayatımda biri olunca, mutluluk risk taşıyabiliyor..
biri hayatimda varken çok mutlu olabiliyorum ama sonra hayal kirikliğina uğradiğim için maalesef zorla yalnızken mutlu kalmaya zorlanıyorum hayat beyleee
Kesinlikle yalnız olduğumda. Hayatıma yeni insanlar alırsam mutlu olurum diye düşündüm ama işe yaramıyor
Yanlızken sıkılırım..
Hayatıma anlam katan birileri ile mutlu olurum.
Birileri hayatımdayım ama insanlarla kolay iliski kurabilen biri degilim
Yalnızken mutlu olmam
İkisinde de mutsuzum a Qqqqw.
Mutsuzluğu biliyorken mutlu olmayıda unuttuk 😬
2 türlü de mutlu olmaya bakarım
Mutlu değilim hiç ama yalnızken daha az mutsuzum
Her türlü mutlu olabilen biriyim..
Yalnızlık daha iyi
Ooo hanımefendi hoş geldiniz bişiiii içermisiniz
Yalnızken mutluyum
her türlü mutluym
Yalnızken
Yalnız mutlu olamam…
Yalnızken sanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?