
Veeee perdeeee...👏👏👏👏
Fenomen oldum bennn çabuk herkes beni kutlasın ve mutluluğumu paylaşsın.
#EvdeKal
#MutlulukPaylaştıkçaÇoğalır
#FenomenOldum

Bana baştadır tuttuğunu koparan bir birey olduğunu hissettirdin. Israrla soru ve tüm sorularda görüşlerine renk verdiğini düşünüyorum.
Tebrik ederim.
Kizz sen misin bak gene karşılaştık gördün mü hayırlı olsun fenomenligin.
Ben herkesi mutlu görmek isterim sevdiğim bı arkadaşımın modu düşse hemen modum düşüyor. Araları bozuksa hemen düzeltmeye çalışırım herkesin. Üzgün ise elimden geldiği kadar mutlu etmeye çalışırım. Gerçekten çok onemsedigim bir konu bu benim sevdiklerim illa mutlu olacak yani rahat edemem.
Evet her zaman mutlu olmalarını çok isterim onlar mutlu olunca bende mutlu oluyorum 😇
Tebrik ederim umarım yakında bende alırım istikrarliyim alırım diye umuyorum.🍀
Tebriks
Cevap
61Cevap
Tebrik ederim canem, hakkınla aldın <3
Fenomen olmuşsun gadası tebrik ederim. Elbette mutlu olurum.
Tebriks bebeyim,
Umarım çok güzel paylaşımların olur❤. Bu fenomenlik sevinci umarım biricik dostumu @bensherlock bulur.❤❤❤
Kankama yardımcı olur musun çiçeğem o da kişilik karakter istiyorda?
Jdlsşsdlsö mikemmellsin❤
@bensherlock teşekkür ederim 😘 ben de 2 senedir peşinde koşuyodum sonunda yaptım ve olay tamamen uzun ve mantıklı görüş yazmakmış😅 tabi en zor kısmı da o ben mantıklı şeyler yazmaktan çok sıkılıyodum ama biraz dişimi sıktım😂😂 darısı başına inşallah her türlü yardıma varım bir dürtükle yaz bişe yap yeter 😅
Ayy 2 senedir uğraşmak da baya emek ister hee. Ama kişilik karakter gerçekten de zor biraz. Ben de sıkılıyorum uzun uzun yazmaktan parmağım ağrıyo 😂😂. Ama artık yardım isterim senden😅😅
@bensherlock her zaman beklerim😘
😘😘
bugün sana hayırlı olsun yazarız 2 ay sonra karşına çıkınca sen kimsin ag dersin fenomen olunca güç zehirlenmesi yaşarsın sende.
hatırlamam daha makul djfgkhkdfgj
Tebrik ediyorum seni 😊🧚♀️ çok çabaladın ve hak ettin 💜
Tebrik ederim 🎈
Evet sevdiklerimin mutluluğu beni de mutlu eder 🥳
Tebrik ederim. Arkadaşlarımın mutluluğu benim de mutluluğum oluyor evet
Fenomen olan kişi sayısı fenomen olmayan kişi sayısından fazla laaaa. Hemen istifa at bize katıl tekrarrr
Tabiki mutlu eder ve Tebrikler Hayırlı olsun Fenomen olmuşsun. 👍
Başkalarının mutluluklarını benimserim hep. Onlarla mutlu olurum.
Tebrikler. 😌 Hayırlı olsun fenomen hanım. 💫
Tabiki sevdiklerimin mutluluğu benim mutluluğum demek.
Hayır çünkü sanırım kıskanç biriyim bide sevdiğim kimse yok xd
Sevginin en saf hali bu sanırım. Kendi çıkarın olmadan başkası için mutlu olabilmek.
Birinin mutluluğuna şahit olmak ister istemez her insanı mutlu ediyor. Tebrikler.
Hee bende diyom bu profilin ss i ne alaka
Gözün aydın
Tabiki de asıl o zaman en çok mutlu oluyorum jsmdkrk
Evet ya sevdiklerimi mutlu görünce daha cok mutlu oluyorum
Tebrikler , sorun içinse evet tabiki bazen sadece sevdiğin insanların mutluluğu seni mutlu eder
Sevdiklerin mutlu olunca benim mutluluğum iki kat daha fazla oluyor
Tabiki oluyorum ama bizde insaniz be mutluluk agaci degiluzya
Tebrik ederim. Bir ben alamadım kişilik karakter kategorisini görüş sayımın yetersizliğinden🙂🔫
Vererek daha çok mutlu olursun. Tebrikler ama gidince ne kadar çabaladığının bir önemi yok
ben sadece kendim için mutlu olurum başkalarının mutluluğu pek ilgilendirmez beni
Keşke her mutluluk bukadar basit olsa.
Daha doğrusu bu kadar basit şeylerle mutlu olabilsek keşke.
Ben sevdiğim herkesin mutlu olduğunu görünce mutlu olurum ama sevdiğim insan da nadirdir
annem ve kucuk kizil sacli kiz mutlu olunca olurum...
Ben mutlu olamadıkça kimin mutlu olduğu mühim değil.
Kutlarım canım tebrikler 🌷 mutlu etmeyi bilmek mutlu olmak ve paylaşabilmek tır zaten
Daima mutluluk lar dilerim🌷😄
Tebrik ederim hakettin ve aldın 😊
Evett anneeemmmm tebrik ederimm 😍😍
Çoook sevindim kiii 😍
Evet özellikle annem mutlu olunca çok mutlu oluyorum
Ben kendimden geçmişim sevdiğim mutlu olunca seviniyorum mutlu olmak için başka nedenim yok çünkü :(
Sevdigim kisi yok kimsenin mutlulugunuda paylasmam cunku ben hic mutlulugu tatmadim
maaşın kaç bin xper oldu 🤣
işte bu gidişe bir son vermemiz lazım kuru kuruya fenomen mi olur anasını satim🤣
)))))))
manitam mutlu olsun , evrenin en mutlusu olurum
O zamansa 💃Tebrikleer 🎈😇🌸💯🙆♀️
2014 ten bu yana uğraştı didindin sonunda oldu 😂
Öyle miymiş 😄
Öyle olsun.
Evet oluyorum. Kıskanclık huyum yok cok sukur
Kardeşim mutlu olunca sadece
Elbette
Hemde bin kat daha mutlu oluyorum
Tebriksler🥳
Oluyorum onların mutluluğu herşeye bedel
Onlardan daha mutlu oluyorum
👏 büyük başarı sanırsam 👏 🤔
Hemde çok 😊
Olmuyorum bana ne onlardan 😄
Evet mutlu olurum.
Tebrik ederim ♥️
Tebrikler 🎉🎉🎈🎈😄
Profilini neden paylaştığını anlamadın
Ha tepriks
😂😂
Nie gülen gız❤️😂
Tatlı geldi vede komik 😂
Oy❤️🌹😂😂😂
❤️❤️🌹💓
Evet insan niye mutlu olmasin
Keşke olmasaydın, haketmiyorsun.
Aferin, çok büyük bir başarı. 😉
onlardan daha fazla mutlu oluyorum :)
Asgari ücretle mi başladin
Yok beni mutlu ederlerse mutlu oluyorum
Yok ben kaostan besleniyorum
oluyordum artık olmuyorum
Haydı mubarek olsun kanks
Evet, mutlu olurum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?