O kadar iyi biriyim ki beni gören herkes ne kadar iyisin saf ve merhametlisin diyor?

Bu durumu sevmiyorum çünkü kullanılmamı sağlıyor. İnsanlar bana iyi yaklaşıp faydalanabiliyor. Çoğunlukla kötü insan giriyor hayatıma manipülatör. Bu durumdan nasıl çıkacağım?

O kadar iyi biriyim ki beni gören herkes ne kadar iyisin saf ve merhametlisin diyor?
Cevapla