Neden hayatıma giren insanlar hep sen çok iyi birisin diyor?

Kimseye öyle çok büyük bir iyiliğim dokunmadı biraz güler yüzlüyüm ama beni tanıyan insanlar hep iyi olduğumdan bahseder gerçekten farkında olmadan iyilik mi yapıyorum neden sizce ego için demiyorum yanlış anlamayın merak sadece kime iyi insan gözü ile bakılır

Neden hayatıma giren insanlar hep sen çok iyi birisin diyor?
Cevapla