Sana sorsam sen özünde İYİ bir insansın bana sorsan aslında ben bir İYİ insanım derim ! Peki hiç mi KÖTÜ insan yok?

Sana sorsam sen özünde İYİ bir insansın bana sorsan aslında ben bir İYİ insanım derim ! Peki hiç mi KÖTÜ insan yok?



Hepimiz birer iyi insanlar isek. Bu kadar kötülüğü insanlara kim yapıyor?
Sana sorsam sen özünde İYİ bir insansın bana sorsan aslında ben bir İYİ insanım derim ! Peki hiç mi KÖTÜ insan yok?
Cevapla