Herkes Bana Çok İyi Birisin Derken Acaba Salak Olarak mı Görüyorlar?

Bugün yine inşaat mühendisi bir kontrol bişey söyledi bana önemli. Ama öncesin de bak Sezay çok iyi bir insansın sen dışardan bakınca bile zaten öyle dedi. Geçen bu sayfa da biri yorum sa çok saf , gariban bir duruşun var dedi.
Yani üzerim de bir lanet felan mı var acaba?
Neden herkes görünüşümü acıyarak söylüyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Yardımcısı olsun ALİ bu garibin bir derdi var
https://youtu.be/vtYEPOopq-c
Güncellemeler
+1 yıl
Herkes Bana Çok İyi Birisin Derken Acaba Salak Olarak mı Görüyorlar?
Cevapla