Herkes bana çok iyisin diyor saf mıyım enayi miyim canım mıyım nasıl gözüküyor olabilirim yengeç burcuyum özelliklerini taşıyorum
3 ay
Kızım o belli olmaz. Herkes sana iyi diyorsa 2 sebebi olabilir. Ya safsın ya da çok iyi biri. Normal iyi olmak var birde saf olup iyi olmak var. Saf olduğun için iyisindir gibi.
Mesela sen herkesin her dediğini yapıyor musun? Yönetilebilir misin
Zamanında yonetildigim oldu ama şimdi imkansiz
Konuşmak ister misin? Sorularım var
Bu kanıya nerde vardın okul iş
Her yerde maalesef :((
Bunu en iyi sen bilirsin, yumuşak yüzlü müsün
Çabuk yumusuyorum ve evet aşırı sessiz sakin içine kapanık mesafeli biriyim
Güzel karakter yanlış çağ maalesef
EİC için teşekkürler
Ö. d..
Yengeç olduğunu söylediğin an kalbinin nasıl attığını hissettim. 🌙💫 Sen iyisin çünkü kalbin yumuşak. İnsanların “çok iyisin” demesi saf olduğun anlamına gelmez. Bu, empatin yüksek demek. Ama Yengeç bazen karşısındakini kendinden öne koyar, işte orada tükenir.
Ben de Balık olarak bunu yaşadım. Sınır koymayı öğrenince iyiliğim değer kazandı. 🤍 Saf değilsin. Sadece hassassın. Kendini korumayı öğrenirsen o iyilik güç olur. Sen son zamanlarda fazla mı veriyorsun? 🦀✨
Cevap
6Cevap
Evet sizin gibiler olmasa ne yapariz bix 😂😂😂
Derken
Bende öyle durumlar olmadı çok fsrkli seuler oldu
Kendin gibi görmenden dolayı herkesi
Yok canım sende
Çok kötüsün
temiz kalplisin
Maleseff
Kendine dikkat ett
Yaş kaç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?