Son zamanlarda hissettiğim garip duygulardan nasıl kurtulabilirim?

Öncelikle arkadaşlar ben bir öğrenciyim. Normalde normal guzellikte olan kıvırcık saçlı 165 boyunda 52 kilo olan biriyim. Ama hayat kimseye acımıyor sürekli kendimi mutsuz hissediyorum ama herşeye gülüyorum. Hep güler yüzlüyüm. Olaya geçeyim ben motorcu manita bulmaya çok haves ettim şu an o haves gitti. Her okul çıkışında öyle motora binen sevgilileri görünce bir tuhaf oluyorum. ya da şöyle söyleyeyim arabada da sevgili olanları görüyorum ve bir boşluk hissediyorum. Bazı şeyler başarmak ve zengin olmak istiyorum ama onda da kaybediyorum. Aşk ilişkilerim berbat hiç iyi değil bana göre birini bulamıyorum. Aile ilişkileri desen o da berbat. Zenginlik babam zengin ama babam ben değil. Güzellik konusuna gelince çok şükür elhamdülillah burdan kazanıyorum ama islenmeyince ve fakir olunca ise yaramıyor. Ben napicam kafayı yiycem ya tamam haklısınız ders çalış falan diyorsunuz ama zaten çalışıyorum sorun o değil biraz da ben de eğlenmek istiyorum biraz bende gülmek istiyorum sadece dudaklarıma değil kalbimle gülmek istiyorum...
Son zamanlarda hissettiğim garip duygulardan nasıl kurtulabilirim?
Cevapla