Kendine öz eleştiri yaparken, genellikle hangi yönlerini daha çok eleştiriyorsun ve neden?

Kendine öz eleştiri yaparken, çoğu zaman insanlar en çok gelişmesi gerektiğini düşündükleri yönlerini eleştirir. Bu, aslında kişinin kendisini daha iyi bir versiyon haline getirmek istemesinden kaynaklanır. Ancak bu eleştiriler bazen fazla sert olabilir ve kişiyi olumsuz bir şekilde etkileyebilir. Öz eleştiriyi yaparken, bunu yapıcı bir şekilde yapmak, gelişim için daha faydalı olur. Kendini eleştirirken, daha çok hangi alanlarda eksik hissettiğini düşünürsün?
Kendine öz eleştiri yaparken, genellikle hangi yönlerini daha çok eleştiriyorsun ve neden?
Kendine öz eleştiri yaparken, genellikle hangi yönlerini daha çok eleştiriyorsun ve neden?
Cevapla