Kendine özeleştiri yaparken, genellikle hangi yönlerini eleştiriyorsun ve neden?

Yapıcı mı oluyorsun, yoksa sert mi?

Kendine özeleştiri yaparken, genellikle hangi yönlerini eleştiriyorsun ve neden?
Kendine özeleştiri yaparken, genellikle hangi yönlerini eleştiriyorsun ve neden?
Cevapla