Öz eleştiri yapar mısınız? Öz eleştiri yaptığınızda hangi konularda kendinizi kötü ve ya eksik buluyorsunuz?

Öz eleştiri yapar mısınız? Öz eleştiri yaptığınızda hangi konularda kendinizi kötü ve ya eksik buluyorsunuz?

Yapabilirim herşeyi kafama takmak ya da takacak bir şey bulmak sürekli kafayla konuşmak kötü bir yan bence
Aynen sağım solum arkam önüm herkes anksiyete birde annemde bipolar var bu yönlerden sakatım
Cevap
1Cevap
Her konuda en ağır şekilde kendimi eleştiririm.
Kendimi eleştiremiyorum
Hahahah yok ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?