30 yaş sendromu yaşadınız mı? 30 altı için yaşar mısınız diye sorayım😅?

Ben sanırım geçen sene yaşadım. Bir süre kendimi sorguladım neler oluyor, nereye gidiyoruz diye😅
Yaşadıkça yaş almamız, değişimler kaçınılmaz zaten deyip akışına bıraktım 😂😂
30 yaş sendromu yaşadınız mı? 30 altı için yaşar mısınız diye sorayım😅?
30 yaş sendromu yaşadınız mı? 30 altı için yaşar mısınız diye sorayım😅?
Cevapla