30 yaş sizce fazla bir yaş mı, 30 yaş sendromu yaşayan var mı?

İnstagram ve sosyal medya üzerinde o kadar video görüyorum ki bununla ilgili resmen çekiyorum ben bunu anladım. Yok sanki çok yaşlanılmış, yok cilt bakımları extra yapılmaya başlanmış, her şeye dikkat edilmeye başlanmış...

Zaten 30 olmama şurada 3 sene kalmış. gördükçe moralim bozuluyor. 🙄

30 yaş sizce fazla bir yaş mı, 30 yaş sendromu yaşayan var mı?
Cevapla