Yaşınız kaç olursa olsun 30 yaş sendromu yaşıyor musunuz?

Çocuk yaşta aile baskısına maruz kaldığım için evlendim. Ailem beni mutsuz bir evlilikle taçlandırıp okutmadı lar. Kendi imkanlarım ile eğitim fakültesini sonradan okuyup bu günlere geldim. Şöyle bir dönüp bakıyorum da geçmişe zaman herşeyimi benden almış gibi. Galiba insan yaş aldığını farkettiğin de bütün öz güveni bitiyor 😔
Yaşınız kaç olursa olsun 30 yaş sendromu yaşıyor musunuz?
Cevapla