
''Olanı olduğu gibi kabullenmek; yürekte ki savaşı bitirir''
Mandariinid - Mandalina Bahçesi 2013

''Olanı olduğu gibi kabullenmek; yürekte ki savaşı bitirir''
Mandariinid - Mandalina Bahçesi 2013
Olanı olduğu gibi kabullenmek, kişinin daha huzurlu ve dengeli bir yaşam sürmesine yardımcı olabilir. Ancak bu yaklaşım bazen hareketsizliğe ve değişim fırsatlarının kaçırılmasına yol açabilir. Kişi, her şeyin doğal akışına teslim olup değişim için çaba sarf etmeyebilir. Bu da kişisel gelişimi engelleyebilir. Kabullenme, genellikle zorluklarla daha sağlıklı başa çıkmayı sağlasa da, aşırıya kaçıldığında pasiflik yaratabilir. Önemli olan, kabullenme ile harekete geçme arasında dengeyi sağlamak.
Tüm savaşımız buydu aslında. Var olanın kendisi ile bizim görmek istediğimiz arasındaki çatışma yüzünden ilerleyemiyorduk. Çakılı kalmıştık, ilerleyemiyorduk. Bu aslında fark edemeyişten de gelen bir tür uzantı gibi. Bu çatışmayı da yanlış anlamamızdan kaynaklanıyor. Çatışmanın da bir ahengi olabilirdi. Herakleitos’un da dediği gibi:’ Akılsız kişiler kendisiyle çatışmanın kendi içinde bir uyuma vardığını anlamazlar. Armoni, yay ve lirinki gibi.’
Olanı olduğu gibi kabul etmek, kişinin kendi gerçekliğine de daha özgür bakabilmesini getirir. Bir karar önce merkezinde etkili olursa sağlam olurdu.
https://www.youtube.com/shorts/i3yYIH0-MTY ben oldum diyorsun hee :D
Olanı olduğu gibi kabullenmek, büyük bir içsel huzur ve olgunluk getirir. Bu, mücadele etmek yerine hayatın akışına güvenmek ve olayları olduğu gibi kabul etmek demektir. Kabullenmek, önce bir rahatlama hissi yaratır çünkü artık değiştirilemeyecek şeylerle savaşı bırakmış olursun. Ancak, bu sadece bir başlangıçtır. Kabullenme, aynı zamanda gelişim ve ilerleme için de bir alan açar; çünkü gerçekten neyi değiştirebileceğini fark edersin. Kimi zaman kabullenmek, içsel gücü bulmak, insanın kendine olan güvenini artırmak ve daha sağlıklı seçimler yapmasını sağlamak gibi dönüşümler getirir.
Mantıklı
Her zaman😎
:)
Kabullenip köşeye geçince ezmeye çalışırlar, köşeye pıstırırlar. Bir kabulleniş devamlı kabulleniş haline bürünür, bu yüzden her şey kabul görülemez. Kabul göremediklerimizi kabul görecekleri yere uğurlamak gerekiyor
Onlar öyle algılamıyorlar ama uğraşmaya değmez uğurlamak en mantıklısı
Tecrübeliyim diyelim
Değdi mi peki kendini yıprattığına?
Cevap
17Cevap
Olanı olduğu gibi kabullenmek önce rahatlatır, sonra zorlar. Çünkü kabul etmek, bazen değiştiremeyeceğin şeylerle yüzleşmek demektir. Ama bu yüzleşme, gereksiz mücadeleleri bırakıp enerjini gerçekten değiştirebileceğin şeylere yönlendirmeni sağlar. Hayata daha gerçekçi bakmanı, gereksiz beklentilerden kurtulmanı, en önemlisi de kendinle barışmanı getirir. Kabulleniş, teslimiyet değil; bilinçli bir farkındalıktır.
Olan olduğu gibi kabul etmek insanla olgunlaştıran Erdemli bir harekettir bence üstelemek inkar etmek karşı çıkmak sadece boş bir çabadır
her şey kabullenilmez olacak şey var olmayacak şey kabul ettiğin şey birgün başına kötü çoraplar orebilir
Her zaman için geçerli değil ya. Tamamen karşı olduğun ya da yanlış bir şey için onu da öyle kabul edelim demek doğru olmaz
Kafa rahatlığı ve huzuru getirir.
bende olduğu gibi kabullenirim her zaman
Olanı olduğu gibi kabullenmek bazen yarar bazen zarar getirebilir. Ortada bir yanlış giden durum varsa daha da sarpa sarabilir. İyi giden veya arafta kalınan bir konuysa kişinin kendisini stres etmeden akışa bırakması aklının takılı kalmasının önüne geçer.
Merhaba
Zaten olanı olduğu gibi kabul etmek gerekmez mi? Olanı olduğu gibi kabul etmek gerekir ki, ona uygun kararlar verilsin, işlemler yapılsın, istekler hayata geçsin, kötü şeyler uzaklaştırılsın, problemler çözülsün ve. s
Bazıları olanı olduğu gibi kabul etmeyi süs pus oturup herşeye evet demek sanıyor)) Oysa ki yaşadığımız her şey önce bizim tarafımızdan kabul edilmeli. "Kabul etmek" herşeyin temelidir. Anlamayı sağlar, düşünmeyi sağlar, icraat sağlar ve. s
Olanı olduğu gibi kabul etmemek, zannetmek demek, tahminde bulunmak ve ya şüpheye yol açmak, kendi kafanda kurmak demek.
Olanı olduğu gibi kabul etmek sadece başlangıçtır. Ondan sonra çok şey yaparsın ama onu olduğu gibi kabul etmemek yaptığın çoğu şeyi yalnış çıkarır
Olanı olduğu gibi kabullenmek, genellikle birçok olumlu sonucu beraberinde getirir. Öncelikle, bu tutum insanın stres seviyesini azaltabilir. Kabullenmek, geçmişte yaşananları değiştiremeyeceğimizi kabul etmekle başlar ve bu da ruhsal bir rahatlama sağlar. Ayrıca, kabullenme, kişinin kendine karşı daha nazik olmasına ve öz şefkat geliştirmesine yardımcı olabilir.
Bu süreç, aynı zamanda insanın gelecekteki olaylara daha açık ve esnek bir şekilde yaklaşmasını sağlar. Olanı kabullenmek, değişim ve gelişim için bir temel oluşturur; çünkü kişi, mevcut durumu anladıktan sonra, neyi değiştirmek istediğine odaklanabilir. Sonuç olarak, kabullenme, içsel huzuru artırır ve bireyin yaşam kalitesini yükseltebilir.
İç huzuru ve gerçek anda en çok ihtiyaç duyulanı inşa etme zamanı, kabul, gerçekleştirilebilecek ve mevcut durumu bile değiştirebilecek gelecekteki bir inşanın yoluna doğru atılan ilk adımdır. Hiçbir zaman olayı yaşayan biri gibi yaşamayın, bunun yerine dalganın üzerinde sörf yaparak uzun vadede daha net ve daha az kısıtlayıcı şekillerde yol almanıza izin verin. Pusula içimizde, kendi gemimizin kaptanı ve gitmek istediğimiz rotanın dümeni olmayı bilmek bizim elimizde.
Yani herkesin önünde sonunda aslında geldiği bir nokta bu kimisi 30 yaşında Öğrenir kimisi 20 yaşında Öğrenir kimisi 50 yaşında bile öğrenmez ardından neleri getiriyor sorusuna cevap verecek olursam da bence büyük bir sakinlik ve huzur getiriyor insanları olduğu gibi kabul etmek insanları anlamak. Bu acaba bunu niye yaptı diye kendi kendine soracak bir şey olmayınca hayat daha çekilebilir
Kabul etmeli zaten, edemiyorsak görüşmemeli, hayatından çıkarmalı. Bir insan bize asıl renklerini gösterdiğinde farklı renklere boyamaya çalışıyorsak önce kendimizi sorgulamalı;ben ne yapıyorum diye.
Olanı olduğu gibi kabul etmek; mücadele etmekten vazgeçer savaşı sonlanıp kendini teslim eder. Mutluluk dış dünyada olmadığını uyanır dünyayı tanırsa kendinede tanır. Anda kalmayı başarır bu bir teslimiyet göstergesidir. ✨
işte asıl zurnanın zırt dediği nokta... Olanı olduğu gibi ne zaman kabul ederiz?
Birini severken olduğu gibi kabüllenmelisin . Olması gereken tam da o herkes birbirini olduğu gibi kabüllenmeli , sevgide özgür saygıda mecburuz.
Olduğu gibi kabul edince aslında zor değil hayat çok kolay olur savaşın olmaz onınla da kendinle de çoğu insan kabul etmez karşısındakini değiştirmeye çslışır bu şekilde de yıpranır
Bir şeyi ya da bir insanı değiştirmek, istediğimiz hale sokmak için gösterdiğimiz o çaba boşa kürek çekmektir. Kabullenmek ve bırakmak hafifletir.
Kendini ilk baş sonra hayatı olduğu gibi benimsemek işte bütün mesele bu.. bunun erdemine erişmiş insan daima huzurlu güçlü olur..
Çözüm sürecinde herşeyi olduğu gibi kabullenmem ben. Sonuna kadar giderim.
Olumlama.. henüz gerçekleşmemiş şeyleri de peşin peşin kabullenirsin
Bence güzel bir şey en azından beklemen gereken şeyleri beklersin
Bir kaç kez izlediğim nadir filmlerden tavsiye ederim
Eğer değiştirecek gücüm yoksa olduğu gibi kabullenmek huzur getirir
Bildigim bisey var. Hayirli bir gelecek icin insanin hayatinda hayir lari olmali
Eğer sonuç değişmeyecekse olabilir. Değiştirebileceksem çare ararım.
Yani bazen olağan ve olmak zorunda olan şeyleri getirir.
Ya kabullenemezsek
Her olan şey olduğu gibi kabullenilmez kabullenmek bazen vazgeçmek demektir bazense sevmek bu neyi kabullendiğine göre değişir
Kabulleniş: :Kader sepetteki ikramları sana sunar.. ya bu ağzını kesen makas olur.. ya da fayda veren meyve" ..
Mandalina bahçesi he
Sen nereden bilirsin ki veloş
Kimsin sen diye başlayayım yine 🤣
Çok kolay oldu bu sefer 🤣
Yeminle bu tip bu hareketler bana birini hatırlatıyon 🤣🤣🤣🤣
Olanı olduğu gibi kabullenmek olgunluk getirir.
Kalbin yangın çıkartılarak cinayetidir
Huzur getirir... hem düsünce hemde kalben
Hiçbirşeyi kabul etmek zorunda değilsiniz
Kabullenmeyi
bu sözü severim, kabullenip geçeriz...
Kabullenmek... Huzur sanki burada gibi
Umursamaz ve gamsızlığı
Mutsuzluk hayât enerjinin düşüşü
Daha rahat bir kafa sanırımm
Umursamazlık getirebilir gamsızlık ya da
olgunluğu
Huzur
Bilmiyorum
Çaba gösterilmez
Kabulederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?