Bir sorunu çözülmeden başka bir şeye odaklanamıyorum psikolojik bir sıkıntı mı?

Bir sıkıntı veya sorunu çözmeden netlige ve ferahlıga kavuşturmadan asla bir şeye odaklanamıyorum konsantrasyon benim için çok zor oluyor bu psikolojik bir sıkıntı mı yoksa iyi şeylere yönlendirmesi gereken bir özellik mi? Örnek verebilirmisiniz gerçekten ciddi dedigim dedik birisiyim illa bir şey diyorsam o yapılacak önünde bir engel varsa çözülecek eger insanların pasifliğine kendimi kaptırırsam hayat akıp gitsede zihnim hep o problemde ne kadar uzun düşünülmesi önemli değil yeterki sıkıntıyı çözecek yolu bulayım dediğim şey hayatta degilse bende kabuguma çekiliyorum şartların olgunlaşmasını bekliyorum bu sırada zinimle savaş ediyorum oluruna bırak sal diyorum ama nafile illa çözümü bulmam lazım eskiden yazmadan duramazdım bu kafamdaki karışıklık yüzünden aklımla ufak bir şey de takılsa illa yazıp şemalaştırıp atıcaktım kafamdan bu huyum biraz sekteye ugradı kendime kötülük mü yapıyorum?
Bir sorunu çözülmeden başka bir şeye odaklanamıyorum psikolojik bir sıkıntı mı?
Cevapla