Benim en büyük sorunum şimdiki anı yaşayamamak. Nasıl çözerim ?

Bütün sorunlarımın ana nedeni. Şu anı yaşayamamak.

Yani hep dalgın ve düşünceli oluyorum. Ya geçmişi düşünüyorum. ya da sorunlarımı nasıl çözeceğimi aşırı düşünüyorum. Hal böyle olunca şimdiki zamanı yaşayamıyorum. bu da şimdiki hayatımda başarısızlık olarak bana geri dönüyor. Mesela birisi bana seslendiğinde üstüme alınmıyorum veya duymuyorum. Bu gibi durumlar insanlarla aramı açıyor. Halbuki farkında olmadan yaptığım şeyler. Gözüm kulağın bütün dış etkenlere kapalı oluyor resmen. konsanstrasyonumu gücümü şu ana veremediğim için insanlardan "Ayakta uyuyorsun" "Aç gözünü biraz" "Sende hayat belirtisi yok" gibisinden laflar işitiyorum. Daha canlı, uyanık ve atik olmak istiyorum. bu da bulunduğum ana odaklanabilmeme bağlı. Nasıl yaparım ? ister istemez aklım düşüncelere kayıyor ?
Benim en büyük sorunum şimdiki anı yaşayamamak. Nasıl çözerim ?
Cevapla