Geçmişi unutamıyorum, geleceğe de odaklanamıyorum ve anı yaşamıyorum. Siz de durumlar nasıl?

Aklım yapmadığım seçimlerde kaldı. Halbuki geçmiş kaderdir bunu kabullenemiyorum. Sevdiğim biri oldu her şeyden herkesten daha çok sevdim. Olmadı işte beraber olamadık o yeni hayat kurdu. Ben de yarım kaldım.

Şu an çok şükür iyiyim her şeyi kafama takmıyorum fakat günlük işlerim aksıyor. Normalde bir şeylerle ilgilenirdim şimdi hiçbir şey yapasım yok. Ne okulum var ne de işim. Evdeyim zaman da geçmiyor.
Geçmişi unutamıyorum, geleceğe de odaklanamıyorum ve anı yaşamıyorum. Siz de durumlar nasıl?
Cevapla