Geçmişteki kötü ve iyi anılarımı unutamıyorum. Geleceğe odaklansam da başaramıyorum. Bu durumu nasıl yenebilirim?

Geleceğe odaklansam? Yıkılıyor birer birer.

Ben gerçekten neden yaşıyorum bilmiyorum.. Rabbimin vardır bildiği orası apayrı konu. Sadece çok zor direniyorum artık. Geçmişte kimler var? Kimsem yok gibi.. Dağıldık ettik. Yok olduk paramparça. Geçmişe bakıyorsun? Elde var 0 hiç bir şey kazanılamamış kocaman hiç.. Ne arkadaş edenimiyorsun? Nede aşka sahip çıkabiliyorsun.. Boşa yaşıyoruz sanki bu hayatı. Tek bir hatam var sadece. Bu zamana kadar iyileşmek için hiç bir şey yapamadım. Çünkü iyileşemem diye düşünmüştüm. Şu saatten sonra çok zor bence.. Bol dua sadece ! Ne düşüneceğimi bilmiyorum artık.

Geçmişteki kötü ve iyi anılarımı unutamıyorum. Geleceğe odaklansam da başaramıyorum. Bu durumu nasıl yenebilirim?
Cevapla