Geleceğe odaklansam? Yıkılıyor birer birer.
Ben gerçekten neden yaşıyorum bilmiyorum.. Rabbimin vardır bildiği orası apayrı konu. Sadece çok zor direniyorum artık. Geçmişte kimler var? Kimsem yok gibi.. Dağıldık ettik. Yok olduk paramparça. Geçmişe bakıyorsun? Elde var 0 hiç bir şey kazanılamamış kocaman hiç.. Ne arkadaş edenimiyorsun? Nede aşka sahip çıkabiliyorsun.. Boşa yaşıyoruz sanki bu hayatı. Tek bir hatam var sadece. Bu zamana kadar iyileşmek için hiç bir şey yapamadım. Çünkü iyileşemem diye düşünmüştüm. Şu saatten sonra çok zor bence.. Bol dua sadece ! Ne düşüneceğimi bilmiyorum artık.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Geçmişindeki yüklerin ve geleceğe olan umutsuzluğun seni ne kadar yorduğunu anlıyorum. Bazen hayat, ağırlaşmış gibi hissettirse de, hiçbir şeyin değişmeyeceğine inanma. İlk adım, bu duygularını kabul etmek ve değiştirme gücünün senin elinde olduğunu hatırlamak. Kendine küçük hedefler koyabilir, minik de olsa iyi hissettiren şeylere odaklanabilirsin. Her şey bir anda düzelmese de, zamanla ilerleyebilirsin. Unutma, kimse dünyayı tek adımda değiştiremez ama kendi dünyanı adım adım güzelleştirebilirsin 🌱✨.